Tips til sanger i bryllup..??

Mamma*til*Marcus

Forumet er livet
Nåkken tips om fine sanger???

Gjerne som vi kan danse til[:D]

"2 vise menn" (lokale helter[;)]) skal spele i bryllupet vårt og dei speler stort sett det vi ber om, så kom gjerne med sangtips eg kan gi videre til dei[;)]

ORIGINAL: Mamasan

from this moment med shania twain [;)]

Den er fin ja!
*notert*

Fleire??

ORIGINAL: Madia

Skal dåkke gifte dåkke? Så kjekt! Når og kor?[:)] 2 vise menn e flinke kara det[;)] sangforslag er eg heller dårlig med.. veit dei e flinke på Bruce'n sine klassikere![:D] Skal heller sei ifra om eg kjem på nokken!

Det skal vi ja..neste sommar[;)]
Ja,dei e flinke til det meste egentlig..men har ikkje hørt dei i bryllups-sammenheng då[;)] hehe

Sei ifrå om du har sangtips til "vår første dans som herr og fru"[;)][:D][8D] hehe

ORIGINAL: Chuki

from this moment med shania twain [;)]

den er helt standart da[;)] ei venninne av meg giftet seg nettopp, og de danset salsa isteden for den tradisjonelle brudevalsen[:D] hun hadde på skikkelig flott kjole helt til de skulle på dansegulvet, da byttet hun om, til en lekker hvit kortere kjole, med et svart bånd, så hun og brudgommen sto i stil. Litt morro med noe som er utenom det alle har.

jepp standard men for a reason [;)]

da vi giftet oss jobba jeg på en ungdomsskole. i bryllupet (vielsen) var det 3 av mine elever som sang denne. de er dyktige sangere (går musikk nå) så det var utrolig nydelig. hadde laget sin egen versjon av den også så det ble ikke så veldig standard...

Åååhh...så herlig!![:D]

ORIGINAL: Madia

Bryan Adams og Bon Jovi har mange bra, både rolige og litt rocka[:)] Som "Heaven", "Everything I do, I do it for you" "Have you ever really loved a woman", "Summer of 69'", "Bed of roses", "Always" osv.[;)]

Hihi..har notert alle sammen[;)]

keep'em coming!![:D]

ORIGINAL: frøkensnurp

Embrace me med Karen Jo Fields... Nyyyydelig, det var egentlig den vi skulle danse til, men det ble en liten feil, så da danset vi til Gudfaren theme... fin melodi det også, men ingen tekst... Dessuten hadde vi Songbird med Eva Cassidy i kirken...

Hmm..den trur eg ikkje eg har hørt..*finne*

fleire????[:D]

ORIGINAL: frøkensnurp

Det er den sangen Ane Dahl Torp "synger" i filmen "Kvinnen i mitt liv" med Thomas Giertsen...

Har hørt den no..var fin[:)]

ORIGINAL: Skibomsen

Fields of gold (kusina mi skal synge den), vårsøg, KJÆRLIGHETSVISA (litt for standard kanskje?), nocturne, enya med only time,

Har Fields of gold og kjærlighetsvisa på lista mi[:D]
takk for tips!!

Back
Topp