Mamma*til*Marcus
Forumet er livet
Nåkken tips om fine sanger???
Gjerne som vi kan danse til[:D]
"2 vise menn" (lokale helter[;)]) skal spele i bryllupet vårt og dei speler stort sett det vi ber om, så kom gjerne med sangtips eg kan gi videre til dei[;)]
Gjerne som vi kan danse til[:D]
"2 vise menn" (lokale helter[;)]) skal spele i bryllupet vårt og dei speler stort sett det vi ber om, så kom gjerne med sangtips eg kan gi videre til dei[;)]