Tips til rengjøring av bilseter-stoff

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Har kjøpt meg bil.. Og det er endel brune flekker her og der.. Ser at de har røyket i bilen.. Mulig det kommercav det? Har dere noen tips til middel som får fjernet flekker? Lønner det seg å kontakte bilforhandler eller en møbelbutikken?

jeg kjøpte en slags skumrens fra Turtle wax - den tok faktisk ganske mange flekker i gamlebilen vår da vi solgte den.. :)
Husker ikke akkurat navnet, men de hadde den på europris. Skal sprayes på - blir et skum - skal ligge på litt, skrubbes med en tørr, ren børste og så støvsuges vekk..

Biltema har noe tilsvarende som heter Skumrens.. Tror den også skal være veldig grei :)

Evt kan du jo levere bilen inn hos en bilvask som tar innvendig..

Vi har en tepperenser fra kärcher som er ypperlig på sånne ting. Du bare spruter på sånn middel, gnukker litt, og suger opp vesken igjen med støvsugerdelen på maskinen. Genialt! :)
Vi bruker den på sofaen og. funker som bare den! :)

Vi har brukt slik skumtens fra biltema og den har gjort nytten sin her iallefall:-)

min er inne på monas bilpleie innimellom. De får vekk flekker jeg trodde var en del av bilen! Ville prøvd det om det ikke går å vaske av selv. De har maskiner som tar alt.

Hvor ligger monas bilutleie da? Takker for tips fra dere alle:)

Vi sprayer på møbelrens, skrubber litt på de verste flekkene og støvsuger det av med våtstøvsuger:)

gå til en bilvask! det koster faktisk ikke så mye å få en full vaske av bilen bde utvendig og innvendig! er masse sånne sjapper som er drevet av utlendinger.. polakker feks... de er raske og billig! og kjempeflinke

Back
Topp