Tips til påskeferie

Happytummy

Happyface8
Jeg har så fryktelig lyst til å reise bort med mannen i påska, og bare være kjærester oss to for siste gang før lillegutt kommer. Vi har bare langhelga, da ferien trengs til permisjonen i år. Jeg har låsning i begge bekkenledd bak og plager med bekkenløsning forran, så er ikke mye jeg kan stå og gå på en dag... Bor i Trondheim :) Noen som har noen ideer som ikke ruinerer oss? <3

En liten tur til holiday club i åre da? Deilig med basseng, velværeavdeling og god mat:) Vi bestilte ei overnatting der nå til helga. Vet ikke om det er ledig siste del av påska da men det er ikke spesielt dyrt for et par netter!

Hmm, når en først skal sove borte koster det jo litt. Vet ikke hvordan det er i Trondheim, men på quality her er inngang på badeland inkludert når man overnatter, 1500-2000 for to netter på dobbeltrom. Man kan jo spise lunsj og middag i byen også kose seg i vannet og på hotellrommet etterpå med litt digg og tv :) vet hvertfall at jeg ikke hadde orka noe telt-ligging osv med bekkenet mitt heller. Vet ikke hvordan priser det er i Trondheim da, men når man ikke reiser langt sparer man jo reiseutgifter og;)

Ikke dumt :) Det er nok mye like priser her også, og Britannia spa & velvære med overnatting frister jo... Sjekka Åre i går kveld, og fant ingen ledige. Kanskje jeg var for trett :p Telttur er nok ikke aktuelt med bekkenløsning nei :D

Ikke dumt :) Det er nok mye like priser her også, og Britannia spa & velvære med overnatting frister jo... Sjekka Åre i går kveld, og fant ingen ledige. Kanskje jeg var for trett :p Telttur er nok ikke aktuelt med bekkenløsning nei :D
Ser det er ledig fra onsdag til fredag;) men det er nok fullt resten av helga ja du. Vi tar turen nå på søndag vi da.

Back
Topp