Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Løvtynn baguetteskinke m/agurkskiver, kokt egg m/en persilledusk som pynt, kremost m/pepper og røkt laks oppå, hvitost m/paprika, italiensk salat.. Var det jeg kom på i fartaJeg skal ha klubb med en jentegjeng og tenkte å servere rundstykker med pålegg, men jeg er sliter litt med å finne ut hva slags pålegg som jeg kan sette fram. Vil ikke at det skal bli for kjedelig. Noen som har forslag?
Løvtynn baguetteskinke m/agurkskiver, kokt egg m/en persilledusk som pynt, kremost m/pepper og røkt laks oppå, hvitost m/paprika, italiensk salat.. Var det jeg kom på i fartaOg så kan du jo dele noen rundstk, og sette fram smør og syltetøy ved siden av, så de kan forsyne seg med det selv?
Og kanskje sette fram litt ekstra agurk/tomat/paprika og litt frukt? Mange muligheter
![]()
Har ein god påleggsalat oppskrift med salatkylling og karri som eg kan legge ut om du gidd å lage den, ellers har du jo fått mange gode forslag
Forresten så er favoritten min bacon, brie og ripsgele![]()
OkiDu må gjerne slenge ut oppskriften!![]()
Oki
200 g salatkylling (1pk)
1/2 rødt eple
1/4 rødløk
1/3 rød paprika
1ss karri
4ss majones
4ss rømme
Finhakk eple, rødløk og paprika, og del kyllingen i små biter. Bland inn karrien.
Bland til slutt i majones og rømme.
Lage en tunfisksalat, veldig godt til brødmat![]()
Tunfisk på boks
Mais
Purre/rødløk
Rømme
Majones
Salt og pepper
Bland sammen til du liker konsistens, og passe mengde majones ifht rømme![]()