Jeg var overbevist om at nummer to var jente pga forskjellig forløpOkay. Nok et bevis på at kvalme ikke er en pekepinn på kjønn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var overbevist om at nummer to var jente pga forskjellig forløpOkay. Nok et bevis på at kvalme ikke er en pekepinn på kjønn
Ja, det ville jeg også vært. Her har jeg hatt samme symptomer alle tre gangene. I mine to forrige svangerskap har det kommet gutter, så er naturlig å tenke at det kommer en gutt denne gangen ogsåJeg var overbevist om at nummer to var jente pga forskjellig forløp
Jeg er spent nå, det virker litt mer likt første svangerskap så langt foruten ikke vondt i brystene .Ja, det ville jeg også vært. Her har jeg hatt samme symptomer alle tre gangene. I mine to forrige svangerskap har det kommet gutter, så er naturlig å tenke at det kommer en gutt denne gangen også
De siste dagene har ettermiddagen vært den nye kvalmetoppen :/Kvalmen har kommet som kastet på her også! Jeg synes knekkebrød med skinkeost fungerer og knekkebrød med gulost og paprika på. Og grønnsakssuppe til middag har fungert.
Er dere kvalme på kvelden også eller mest morgenen?
I første graviditet var jeg kvalm jevnt utover dagen egentlig. Nå kjenner jeg at det er verst på morgenen frem til ca 12. våkner med kvalme om natten.