Nå har kvalmen kommet her, og jeg sliter virkelig med å finne pålegg som frister uten å brekke meg. Hva spiser dere til lunsj når dere er kvalme ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres egentlig deilig ut, men redd kollegaene mine fort skjønner greia om jeg sitter å trekker i meg ritz med ost, jobber i barnehage så barna hadde nok lurt veldig prøver å drøye den noen uker med å fortelle detRistet brød med ingenting på det hender at ostesmørbrød funker. Eller kornmo med ost. Eller ritz kjeks med ost.. du skjønner greia her i gården supper hender kan funke.
Det høres egentlig deilig ut, men redd kollegaene mine fort skjønner greia om jeg sitter å trekker i meg ritz med ost, jobber i barnehage så barna hadde nok lurt veldig prøver å drøye den noen uker med å fortelle det
Jeg har gitt opp brødmat til lunsj, men til frokost og kvelds går det i leverpostei om formen er god, kyllingpålegg er veldig mildt på smak syns jeg og forverrer ikke kvalmen
Ellers lager jeg opp en diger bolle med pastasalat med ymse grønnsaker oppi, som jeg spiser til lunsj (og evt. kvelds) i løpet av uka
Er jeg veldig dårlig, men må få i meg noe, blir det fort cottage cheese, kesam og fryste blåbær
Rister du brødet før du reiser på jobb ?Rista brød med smør
Leverpostei og kjøttpålegg går ikke her. Klarer ikke tanken på det uten å bli kvalm. Prøvde meg på et knekkebrød med majones men det skjer ikke igjen på en god stund(jeg er veldig glad i leverpostei til vanlig)
hvordan får du til så kompliserte lunsjer på jobb?
Pasta salat har jeg nok ingen sjans til å få i meg med det første men cottagecheese hørtes godt ut, hvordan blir den om man blandet den med blåbær før jobb å det blir liggende en stund?Jeg er så "heldig" at jeg er hjemmeværende og har tid til det Men lager opp stor porsjon med pastasalat, og den kan jo enkelt tas med i en egen boks på jobb. Samme med cc, kesam og frukt/bære
Pasta salat har jeg nok ingen sjans til å få i meg med det første men cottagecheese hørtes godt ut, hvordan blir den om man blandet den med blåbær før jobb å det blir liggende en stund?
Nå har kvalmen kommet her, og jeg sliter virkelig med å finne pålegg som frister uten å brekke meg. Hva spiser dere til lunsj når dere er kvalme ?
I første graviditet var jeg kvalm jevnt utover dagen egentlig. Nå kjenner jeg at det er verst på morgenen frem til ca 12. våkner med kvalme om natten.Kvalmen har kommet som kastet på her også! Jeg synes knekkebrød med skinkeost fungerer og knekkebrød med gulost og paprika på. Og grønnsakssuppe til middag har fungert.
Er dere kvalme på kvelden også eller mest morgenen?
Rister du brødet før du reiser på jobb ?
Fikk du jente eller gutt først?I første graviditet var jeg kvalm jevnt utover dagen egentlig. Nå kjenner jeg at det er verst på morgenen frem til ca 12. våkner med kvalme om natten.
Gutt på begge.Fikk du jente eller gutt først?
Okay. Nok et bevis på at kvalme ikke er en pekepinn på kjønnGutt på begge.