Tips til nytt kamera?

SavnerBarn!

Elsker forumet
Et helt enkelt og greit kamera, som tar bra bilder.
Helst ikke for dyrt. Maks 2000,-.
Men som fortsatt gir bra kvalitet på bildene om man zoomer litt...
Er veldig glad i zoome-knappen...[8D]

Og noen som vet hva jeg ca kan ta for mitt gamle?
Olympus u 850. ! år gammelt. Med ekstra batteri og veske.
Er et som man kan bruke under vann og tåler en støt.

Dytt [:)]

Ja kunne jo tenkt meg det. men bruker det ikke så mye. pluss at jeg hører de som har det nesten aldri gidder ta det med seg for det tar så stor plass og er så mye styr.
Ser for meg at et lite er mye enklere å ta med seg på småturer og selskaper og sånn.[:)]

Men jeg har veldig lyst på, så lurer på om jeg skal ønske meg penger og sånn til bursdagen og evt skattepenger og kjøpe det i tillegg til sommeren.[:)]

ORIGINAL: SavnerBarn!

Ja kunne jo tenkt meg det. men bruker det ikke så mye. pluss at jeg hører de som har det nesten aldri gidder ta det med seg for det tar så stor plass og er så mye styr.
Ser for meg at et lite er mye enklere å ta med seg på småturer og selskaper og sånn.[:)]

Men jeg har veldig lyst på, så lurer på om jeg skal ønske meg penger og sånn til bursdagen og evt skattepenger og kjøpe det i tillegg til sommeren.[:)]

Skjønner tanken din og er veldig enig[;)]

Jeg ville valgt et Fujifilm Finepix F kamera.[:)] (er flere F-kameraer, som F80, F60, osv.. ville tatt et med F hvertfall[:)])

Kjøpte meg dette kameraet i dag:

http://www.lefdal.com/product/foto-video/digitalkamera/CASEXZ2000RED/casio-exilim-ex-z2000

Det var det mannen på Lefdal anbefalte til den prisgruppen [:)]
Han anbefalte ikke Canon siden det ga litt feil refleksjoner/farger når nærmeste vegg var langt unna (eller noe i den duren)

Har ikke prøvd det ut så veldig ennå siden gutta ikke er hjemme, men har tittet litt på det og det virker skikkelig fancy og lett å bruke [:)]

ORIGINAL: Lille Lu

Kjøpte meg dette kameraet i dag:

http://www.lefdal.com/product/foto-video/digitalkamera/CASEXZ2000RED/casio-exilim-ex-z2000

Det var det mannen på Lefdal anbefalte til den prisgruppen [:)]
Han anbefalte ikke Canon siden det ga litt feil refleksjoner/farger når nærmeste vegg var langt unna (eller noe i den duren)

Dette såg bra ut. Skal sjekke det ut når jeg skal på butikken!
Og skikkelig fancy rosa farge![:D]
Har ikke prøvd det ut så veldig ennå siden gutta ikke er hjemme, men har tittet litt på det og det virker skikkelig fancy og lett å bruke [:)]

Noen flere tips?

Back
Topp