Tips til ny Samsung telefon?

• Trådstarter Trådstarter Wricks
  • Opprettet Opprettet
W

Wricks

Guest
Når jeg får skattepengene, så skal jeg kjøpe meg ny mobil... men jeg klarer ikke helt bestemme meg, annet enn at jeg vet det skal være en samsung.. Har hatt både samsung galaxy, og samsung galaxy s3, og har vært SUPER fornøyd, s3`en ble desverre ødelagt, så jeg fikk låne en Iphone 4 av pappaen min, så nå er det virkelig på tide med en ny samsung... jeg har ikke så lyst på s4, da jeg syns den er DØNN lik s3`en...

Noen som har en å anbefale? har sett litt på samsung galaxy note 2, og samsung galaxy Mega... de ser veldig fine ut..

Jeg har s2 da, men har sett meg ut s4. Har ei venninne som har note 2 da, og hu er utrolig fornøyd med den, likeså en kompis av meg. Så den er noe jeg absolutt kunne tenkt meg den også :P
Men så lenge jeg ikke har noe problemer med s2 min kjøper jeg ikke noe nytt enda. Prisen er jo ganske stiv så :P

Har ikke hørt om mega :P Må sjekkes opp :P

jeg har s2, og sambo s3mini, og hadde jeg fått velge ny nå hadde jeg gått for s3 mini! pga jeg synes mobilene nå er så svææære!!ellers kunne jeg også tenkt meg iphone!

jeg har s2, og sambo s3mini, og hadde jeg fått velge ny nå hadde jeg gått for s3 mini! pga jeg synes mobilene nå er så svææære!!ellers kunne jeg også tenkt meg iphone!

Jeg ELSKER at de er svæææære... hehe... derfor jeg vurderer Note 2 og Mega ;)
Men skal sjekke ut s3 mini også :)

Jeg har s3 mini, er strålende fornøyd, elsker at den er så liten. Jeg hadde s3 før, klarte aldri å venne meg til at den er så svær. Men liker du store telefoner, har jeg hørt mange som er fornøyd med note2:)

<3 appen <3

Her skal jeg snart bytte og da blir det s4

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Jeg har den første note, elsker den ♥♥♥ har veldig lyst på note2 :)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg har s4. Å er enig, mer eller mindre dønn lik s3. Bare litt mer å gjøre, flere innstillinger og dele valg osv.. men har opplevd at den klikker litt.. å jeg har hatt den siden søndag.. galaxy s serien blir som iphone.. bare små oppgraderinger og skyhøye priser.. savner s2'n faktisk!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hva med nye Sony xperia z ultra som kommer nå? :)

Tapatalking..

Back
Topp