Tips til mosing.

Atannia

Gift med forumet
Gubben har satt alle kaserollene til lang vask. Og jeg skulle ha laget aprikosmos. Tips til hva jeg kan gjøre????

Kva med å legge det i vannbad?:) ei eller anna skål som tåler vatn? Ta vatn direkte frå vannkokeren?:)

Det kan man prøve :)

Tok det i ildfast formen for tuppeware. Spent og se om 20 min når det har stått i kokende varmt vann

Har det ligget i bløt? bør ligge i bløt i åtte timer først. :)

Fordi der er tørket. Følger bare oppskrift i boka mi

Man trenger ikke å bløtlegge de først, men da trenger de lengre koketid :) har jeg lest hvertfall :P

Jeg holder snuppa unna aprikos, det funka som reine avføringsmiddelet på henne, og det har hun absolutt ikke behov for :P haha

Her har vi bruk for det. Han har hadd klomper hver dag i 4 dager. Og svisker har ikke hjulpet.

Nesten så jeg skulle ønske hun kunne bli litt hard i magen så vi fikk brukt opp det som ligger i fryseren :P Det eksploderte omtrent i bleia når hun fikk forrige gang, slapp den bomba som var så høy at hun skvatt til selv :P haha

Spent på morgendagen sia vi skal på kino.

Nesten så jeg skulle ønske hun kunne bli litt hard i magen så vi fikk brukt opp det som ligger i fryseren :P Det eksploderte omtrent i bleia når hun fikk forrige gang, slapp den bomba som var så høy at hun skvatt til selv :P haha
Hahaha :):) fantastisk!!:) *ler* Hahaha :):):)

Back
Topp