Tips til miniferie

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Ønsker å reise bort en helg i sommer fordi vi har sen ferie i år. Tenker Østlandet. Gjerne hotell og noe å finne på for barn på hotell eller i nærheten. Skal til Kristiansand med dyrepark senere, så ikke aktuelt nå, men ellers hadde det vært midt i blinken! Har tenkt litt på det barne hotellet i Sarpsborg. Noen med erfaring? Eller andre tips?

Hva med Lillehammer og lilleputthammer. Var kjempe stas for jenta vår når hu var 2 år i fjor og skal dit til senere i år også. Har ingen erfaring fra Sarpsborg.

Quality i Sarpsborg er et greit sted å bo i Østfold. Selve badelandet og lekelandet på hotellet er så der synes jeg. Men uansett ikke der man tilbringer hele dagen.
Men hotellet ligget nærme E6, så lett å komme seg inn til Sarp, Fredrikstad, Moss og Halden.
Skjer en del framover i både Sarp og Fredrikstad, så en del å finne på.

Ellers så var vi i bjørneparken i flå for noen uker siden og det var helt supert. Sov på Thon hotellet :) ikke så mye annet å gjøre rundt kanskje, men selve parken var super.

Lilleputthammer, Maihaugen og gårdsbesøk i Lillehammer

Det i Sarpsborg hadde jr stått over, vi var der i fjor og det var skuffende

Vi vurderer lilleputthammer i år men synes det er litt dyrt for å vært ærlig..

Har tenkt litt på det hotellet :-) Tenkte det kunne være deilig med et lite avbrekk fra hverdagen, og jeg regner med at både badeland og lekeland er supert for en snart 2 åring ;)
Lekelandet har jeg aldri testet, og kun vært å badet før jeg fikk barn :) Syntes det var veldig fint da :)
Veldig godt å komme bort et par dager :D

Har tenkt litt på det hotellet :) Tenkte det kunne være deilig med et lite avbrekk fra hverdagen, og jeg regner med at både badeland og lekeland er supert for en snart 2 åring ;)
Det ligger et større lekeland bare 4 min unna hotellet med bil :)

Vi vurderer lilleputthammer i år men synes det er litt dyrt for å vært ærlig..
Det er større enn man skulle tru. Vi syntes det var grei pris der i forhold til hva vi kan gjøre. Er dyrere på hunderfossen hvis det ikke er så mye for så små barn.

Back
Topp