tips til min stue?

lurer på hvor du fant d tvbordet?

elrs ville jeg ha hatt flere bilder.. jeg skulle gjerne hatt en stilig stue, men er alt for glad i bilder av mine barn[8D]

denne bilderamma fra ikea vil gjøre d mer personlig! du kan jo butte bare bilder tra tyrkia for eksempel..
sorry stort bilde.. kopi fra facern. og skeivt pgr av at d er mobilbilde[8D] kan jo henge fra taket i hjørnet for eksempel.

Hadde stæsja opp med lilla eller blått[:D] Kubbelus, puter og sånnt[:)]

ORIGINAL: Vannmann76

Vi har dette bordet fra Ikea, kjempefornøyd! Ingen skarpe kanter heller[;)]

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70103698

Vi har lik spisestue som dere. Kjøpte hvite trekk til å ha over stolene på ikea, det ble kjempelekkert!

Rosa eller lilla puter og gardiner er rålekkert til brunt og hvitt [:)]

kan du sende meg link til putetrkkene skal dit idag så kan like godt kjøpe det:)
og takk for tipset skal kjøpe nye ting idag å legge ut nye bilder senere ida ;)

ORIGINAL: Malleleo

lurer på hvor du fant d tvbordet?

elrs ville jeg ha hatt flere bilder.. jeg skulle gjerne hatt en stilig stue, men er alt for glad i bilder av mine barn[8D]

denne bilderamma fra ikea vil gjøre d mer personlig! du kan jo butte bare bilder tra tyrkia for eksempel..
sorry stort bilde.. kopi fra facern. og skeivt pgr av at d er mobilbilde[8D] kan jo henge fra taket i hjørnet for eksempel.

tv bordet er fra skeidar på tilbud nå te halvpis nå pris 995kr tror jeg... :)

takk for all tips jenter...[:)] noen som kan sende meg link til trekk jeg kan ha te spisetolene mine? (trekk fra ikea)

jeg har nesten samme sofa som deg (har 2,5setere og ikke sesjelong).. inntil har jeg Annika serien fra Jysk (bord, vitrineskap, tvbord)... har interiørfargene hvit, sølv, glass, gammelrosa. tidligere har jeg hatt lilla. og før det hadde jeg turkis og lime (hadde da samme bord som du har nå)

syns faktisk det er litt fint med orange [&:] til brunt.. hadde aldri trodd jeg skulle få megselv til å si det.. men det blir litt sånn 70 talls da...

[:)]

Back
Topp