tips til min stue?

åh,et flott utgangspunkt:) jeg syns brunt og turkist er kjempefint. er bare for deg å bytte ut gardinene med noe fargerikt. kjøpe sofaputer og lys i samme farge:) til jul har du en farge, kanskje orange( det er en farge man skal bli glad av) eller lilla er også fint.. turkis er en farge som liver opp veldig uten at det blir for vilt syns jeg ,men du må jo ikke overdrive;)

Her har du jo maaange muligheter,så frisk opp med favoritt fargen din[:D]

og kjøp litt freshe puter og sleng i sofaen... et par kubbe lys her og der og vips så er mye gjort[:D]

Trenger ikke så mye... få tapet på den ene veggen din ;)

ORIGINAL: Dery*

ORIGINAL: Mona Melona

http://img176.imageshack.us/img176/3191/testqn.jpg
Har helt glemt hvilken link jeg skulle bruke for å få fram bilde her, så det ble heller hovedlinken[8D]

wow hehe:) ja var fint... lurer på om jeg skal kjøpe puter i turkis og noe lilla??? redd det vil bli for mye farger...[:-]

Tror kanskje det hvite bordet stikker seg litt vel ut hvis du ikke har noe hvitt ellers.. Men det er bare hva jeg tror[:D]

Jeg ser du er en stolt tyrker[:)] Hvorfor ikke gjøre det mere personlig, og gjøre hjemmet ditt til Den du er? Jeg for min del unngår skeidar, bohus og ikea. Jeg mixer gammel og nytt/ design, ting jeg har kjøpt på reiser, rammer inn bilder av mennesker som betyr mye for meg.. Ikke vær redd for å bruke farger på acesorier - som du kan bytte ut etter årstider.

ORIGINAL: Carla82

Jeg ser du er en stolt tyrker[:)] Hvorfor ikke gjøre det mere personlig, og gjøre hjemmet ditt til Den du er? Jeg for min del unngår skeidar, bohus og ikea. Jeg mixer gammel og nytt/ design, ting jeg har kjøpt på reiser, rammer inn bilder av mennesker som betyr mye for meg.. Ikke vær redd for å bruke farger på acesorier - som du kan bytte ut etter årstider.

hvordan ser du det?[:)] hehe... ja skal prøve å bruke litt farger og det bordet kan man løfte på glasset å legge noe under så tenkte jeg kan klippe bilder å sette di sammen å legge det under glasset om noen forsto[8D]

Hvis jeg skulle ha sagt noe konkret hadde jeg først og fremst kastet stuebordet, og rivd ned panelen på veggen. Og kanskje tatt vekk teppet på gulvet og heller hatt et skikkelig fint tyrkisk teppe. Så hadde jeg brukt noen fine fargerike puter som hadde de samme fargene i teppet. Hatt litt planter i heimen, hengt opp et fint tyrkisk oljemaleri over sofa. Lysestaker med levende lys i/ tyrkiske lykter ( finnes det?). Nøytrale gardiner. Hatt et brett med te-glass på bordet..Nå kommer jeg ikke på mer..[:)]

ORIGINAL: Carla82

Hvis jeg skulle ha sagt noe konkret hadde jeg først og fremst kastet stuebordet, og rivd ned panelen på veggen. Og kanskje tatt vekk teppet på gulvet og heller hatt et skikkelig fint tyrkisk teppe. Så hadde jeg brukt noen fine fargerike puter som hadde de samme fargene i teppet. Hatt litt planter i heimen, hengt opp et fint tyrkisk oljemaleri over sofa. Lysestaker med levende lys i/ tyrkiske lykter ( finnes det?). Nøytrale gardiner. Hatt et brett med te-glass på bordet..Nå kommer jeg ikke på mer..[:)]

ja jeg skal kaste stuebordet...[;)] er lissom tyrkiske ting hoss alle di jeg kjenner orker ikke ha så mørke dype farger i tepper osv.. vil holde meg til roligere farger...

ORIGINAL: AnneEmilie

Hvis du bor i Drammensområdet skal du få det sofabordet til 200kr, litt for skarpe kanter for oss [8D][:)]

åhh? jeg har jo en som skal begynne å krabbe å gå jeg også...[:)] er det veldig karpe kanter??

Hvis du bor i Drammensområdet skal du få det sofabordet til 200kr, litt for skarpe kanter for oss [8D][:)]

åhh? jeg har jo en som skal begynne å krabbe å gå jeg også...[:)] er det veldig karpe kanter??
er det ja, like skarpe som hyllene til ikea + at det er en glassplate oppå! Har litt angst når hun driver og turner i sofaen, for de er jo ofte mye rundt bordet, er så redd hun skal delje hodet i bordhjørnet [&:]

ja er skumle greier... hmm da må jeg bare lete meg frem til noe nytt da... :) takk;)

er det ja, like skarpe som hyllene til ikea + at det er en glassplate oppå! Har litt angst når hun driver og turner i sofaen, for de er jo ofte mye rundt bordet, er så redd hun skal delje hodet i bordhjørnet [&:]

ja er skumle greier... hmm da må jeg bare lete meg frem til noe nytt da... :) takk;)
bare hyggelig vettu [;)] si fra hvis du finner et som er rundere i kantene og ikke så dyrt da [;)]

det skal jeg[:)][;)]

Vi har dette bordet fra Ikea, kjempefornøyd! Ingen skarpe kanter heller[;)]

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70103698

Vi har lik spisestue som dere. Kjøpte hvite trekk til å ha over stolene på ikea, det ble kjempelekkert!

Rosa eller lilla puter og gardiner er rålekkert til brunt og hvitt [:)]

Back
Topp