marri86 Glad i forumet 21 Mar 2015 #1 Har prøvd klistrelapper (hun peller de av), div tusjer (tekstil og sprit) Vet en kan bestille navnesmokker,men synes det er dyrt,hvertfall når hun har nok sutter nå,og hun er 2 år. Er ikke i evigheter hun skal ha de heller..
Har prøvd klistrelapper (hun peller de av), div tusjer (tekstil og sprit) Vet en kan bestille navnesmokker,men synes det er dyrt,hvertfall når hun har nok sutter nå,og hun er 2 år. Er ikke i evigheter hun skal ha de heller..
Fiona84 Shrek <3 Oktobermirakler 2013 VIP 21 Mar 2015 #2 Eg merkar dei med lapper frå nordicprint. Syns dei sitt veldig godt fast. Her har lisja ikkje klart å pirke av ennå
Eg merkar dei med lapper frå nordicprint. Syns dei sitt veldig godt fast. Her har lisja ikkje klart å pirke av ennå
Mari=) Glad i forumet 21 Mar 2015 #3 Jeg merker smokkesnoren, den henger bare på når hun er i barnehagen og vi er ute på farten
gutt09jente11 Forumet er livet 21 Mar 2015 #4 Vi hadde navnesmokker i bhg. Hva med å bestille 3 eller noe da, som hun bare har med i bhg, så har du de andre hjemme?
Vi hadde navnesmokker i bhg. Hva med å bestille 3 eller noe da, som hun bare har med i bhg, så har du de andre hjemme?
Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP 21 Mar 2015 #5 Tusj? Evt bruke superlim under navnelappene?
Marian87 2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️ Aprillykke 2016 September 2012 Junilykke 2020 ♡ 21 Mar 2015 #6 Vi har navnesmokker De fra Esska er ikke så ille på pris, og fungerer like bra som Mam Air. Klistrelapper har hun aldri plukket bort, men navnet vaskes bort dersom man jevnlig kjører smokkene i oppvaskmaskin e.l.
Vi har navnesmokker De fra Esska er ikke så ille på pris, og fungerer like bra som Mam Air. Klistrelapper har hun aldri plukket bort, men navnet vaskes bort dersom man jevnlig kjører smokkene i oppvaskmaskin e.l.
Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019 21 Mar 2015 #7 Navnesmokker her også, enig at de er dyre!
D detnyenicket Gift med forumet 21 Mar 2015 #8 Kjøpte med navn på. Tror jeg ga rundt 100 kr for tre stk?? De varte leenge.