Tips til mat?

Pilea

Andre møte med forumet
Hva spiser dere om dagen? Er kvalm når jeg er sulten, har ikke lyst på noe, men må jo apise noe for å ikke bli kvalm. En evig runddans

Samme her! Må spise ca hver 2 time for å ikke bli kvalm. Her går det mest i knekkebrød med ost, salt kjeks med ost, eller skiver med det pålegget som frister der og da. Agurk, tomat og majones går det også mye i. Middagsmat er vanskelig og kan ikke planlegges for da blir jeg bare kvalm av tanken :hungover: Drikker mye brus, eller saft/juice med kullsyrevann. Det hjelper på kvalmen

Samme her også, 6. uken på sofaen nå… Har to svangerskap med hyperremesis bak meg, har vært ulike ting som fungerte hver gang. Første gang var det iste og brødskiver. Andre gang var det gul godmorgenyohhurt og Biola. Denne gangen veksler det litt, jeg har mest problemer med drikke, sukker og feit mat. Spiser ristet brødskive med ost, men det er jo ikke spesielt godt, men går ned. Eple og fruktsalat med Kesam har jeg spist, vann med kullsyre og klementiner. Føler jeg bare spiser for å holde kvalmen i sjakk, ikke fordi jeg har lyst på. Men det blir heldigvis bedre :)

Back
Topp