Blomsterkrans
Andre møte med forumet
Jeg har vært så kvalm de siste dagene at jeg så vidt får i meg mat og drikke. Har noen av dere noen tips til hva som er lett å lage/spise?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, det er så absurd! Da jeg var kvalm i forrige svangerskap hadde jeg ikke lyst på noen ting, nå sitter jeg om kveldene og fabler om masse mat, men alt byr meg imot Veldig merkelig og frustrerende!Jeg er også en del kvalm, men har lyst på masse mat hele tiden
Jeg har aldri opplevd kvalme før pga svangerskap så dette er nytt og rart. Kvalm men samtidig så sinnsykt sulten Stod på butikken en dag og hadde lyst på alt, kjøpte italiensk salat og skinke. Nå byr det meg i mot når jeg ser det i kjøleskapet…Samme her, det er så absurd! Da jeg var kvalm i forrige svangerskap hadde jeg ikke lyst på noen ting, nå sitter jeg om kveldene og fabler om masse mat, men alt byr meg imot Veldig merkelig og frustrerende!
Til TS: Her er det friske, lette ting som agurk, eple, vannmelon og salat som går ned når ingenting annet virker mulig å spise. Forrige svangerskap var salt kjeks en god løsning, denne gangen synes jeg bare det er fælt
Jeg har aldri opplevd kvalme før pga svangerskap så dette er nytt og rart. Kvalm men samtidig så sinnsykt sulten Stod på butikken en dag og hadde lyst på alt, kjøpte italiensk salat og skinke. Nå byr det meg i mot når jeg ser det i kjøleskapet…
Hva er det?Sommer ruller syns jeg er godt nå. Enkelt å ha oppkuttet klart i kjøleskapet og bare rulle når man får lyst på
Det der så veldig godt ut daKutter opp ønskede grønnsaker og ruller i rispapir som er bløtet litt i vann. Sykt diggVis vedlegget 383221