Tips til mat på date !

MsMoHo

Glad i forumet
Joda, neste fredag kommer en fyr på besøk til meg.. Og det blir som en date.. [:-] Og jeg har aldri gjort noe sant før..

Så hva bør jeg servere ? Vin ? Øl ? Mat ? Han kommer ganske tidli på dagen.. Og han blir der faktisk over natta..

Bør jo kansje lage mat ? Han blir vel sulten utover kvelden ? Eller skal jeg ta han med meg ut å spise ?

Mange sp.mål her..

Det er jo kjempekoselig å lage middag sammen! Så kan dere drikke litt vin mens dere kokkelerer, og til maten selvfølgelig. Garanterer god stemning! [:D]

Biffmiddag og rødvin er jo en sikkert vinner da! [:)] Det ville jeg servert hvis det var alvor mellom oss...ikke hvis det bare var en flørt...da ville jeg kanskje lagd en hjemmelaget pizza eller lasagne [:)]

ORIGINAL: Hyssamaia!

vet jo ikke hvor godt du kjenner han og hvordan type han er.

Men jeg ville kansje gått ut å spist og tatt noen øl til maten.
eller laget noe hjemme, lasagne, kylling, biff og hatt vin til om dere liker det..
når jeg har dater hjemme elsker jeg å drikke vin og bare skravke til langt på natt.. sist satt vi oppe til 06.30 på morninger og delte 3 flasker vin.. bare skravla, hørte på musikk osv... elsker det[:D]

Må si meg enig med Hyssa her ,det er DRITDIGG å bare sitte å skravle med vin og en deilig mann[:)][:)]

Kjenner han ikke sann kjempegodt.. Har ALDRI møtt han før.. Kun pratet på facebook.. Men kjemien der er kjempegod, og ja.. Jeg får faktisk sommerfugler i magen bare av å tenke på han.. Så jeg vil virkelig ikke drite meg ut..

Men da kjøper jeg inn vin.. Men jeg liker ikke rødvin.. For den del ikke hvitvin heller.. Så noen som har tips til en god vin jeg kan like ? [8D]

Og mat ja.. Biff er jo en fin ting.. Men så kan ikke jeg steke biff heller.. Haha..Meeen, ang maten får jeg høre med han om.. [;)]

Back
Topp