Tips til mat / drikke som gir energi

MummiMamma86

Forelsket i forumet
Noen som har gode tips til hva man kan ha med som gir energi til fødselen? Er over 4 år siden jeg fødte sist... Da var jeg mest kvalm, og fikk ikke i meg så mye ...

Jeg var å kjøpte litt nøtter, energibarer og kjeks istad :) det er enkle ting som går ned :)

Noen som har gode tips til hva man kan ha med som gir energi til fødselen? Er over 4 år siden jeg fødte sist... Da var jeg mest kvalm, og fikk ikke i meg så mye ...
Her går det i ballerinakjeks, chips og sjokolade :p haha... Bare drit med andre ord!

Jeg har aldri hatt med meg noe jeg :p men har to raske fødsler bak meg, har ikke handlet inn noe denne gangen heller! Får heller sende gubben ut på shopping om det skulle dra ut.

Men mat som gir energi er jo bananer, sjokolade, energibarer, nøtter osv. Kam være godt med noe anna enn vann å drikke ;)

Lykke til :)

Takk for mange tips :) får handle litt... Håper fødselen går unna, så jeg ikke trenger noe som helst då men :P

Har tatt med turbar, kjeks og saft. Hadde kjøpt inn solrik også, for de er så gode, men de har jeg allerede drukket opp :P

Hadde med brente mandler (kom i butikk for en stund siden) og salt sild (lakris). De kom godt med både under og etter fødsel :D og så tok jeg 2 imsdalsflasker som jeg fylte litt over halvfulle,putta de i fryseren og tok med til føden.. Etter fødselen, ca 10 timer, hadde jeg fortsatt litt is igjen sånn at jeg fikk skikkelig kald drikke når alt var over :D

Jeg hadde med nøtter, muslibar og yt sportsdrikk. Hadde igså en pose smågodt, den kom godt med etter fødsel :P

Jeg hadde med frukt, kjeks (oreo og havre), lakris og yt drikke. Spiste kun frukt og havrekjeks. Den yt drikken var god på slutten når pressriene kom. Orket ikke mat eller vann da.

Jeg hadde med både energibarer, sjokolade, nøtter, kjeks, banan, redbull osv - men fikk bare i meg litt redbull og en energibar, matlysten var byttet ut med adrenalin og spenning under fødselen :)

Back
Topp