Tips til liten tursekk til dame ?:)

Venterpåsistemann

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Hei :).
Vi skal snart i bursdag til ei dame som ønsker seg en liten tursekk (dame modell) så jeg lurte på om noen har noen gode tips til sekk ?:) (helst ikke til flere tusen kroner)
Hvor mange liter skal egentlig en liten tursekk være ? 14?20? :)
Takk for eventuelle svar :)
 
Hei :).
Vi skal snart i bursdag til ei dame som ønsker seg en liten tursekk (dame modell) så jeg lurte på om noen har noen gode tips til sekk ?:) (helst ikke til flere tusen kroner)
Hvor mange liter skal egentlig en liten tursekk være ? 14?20? :)
Takk for eventuelle svar :)
Hva slags dagsturer skal hun bruke den til? Min dagstursekk har plass til ved, termos, boblejakke, hengekøye, drikkesystem osv, men for noen holder det jo med matpakke og en ekstra genser.
 
Hva slags dagsturer skal hun bruke den til? Min dagstursekk har plass til ved, termos, boblejakke, hengekøye, drikkesystem osv, men for noen holder det jo med matpakke og en ekstra genser.
Jeg vet ikke hva slags turer hun skal bruke den på :). Er ei dame på 60 år , så ser kanskje for meg at det må være plass til en genser , vannflaske , matpakke og termos :).
 
Jeg vet ikke hva slags turer hun skal bruke den på :). Er ei dame på 60 år , så ser kanskje for meg at det må være plass til en genser , vannflaske , matpakke og termos :).
Er hun mye ute på tur typ fjellgeit? Eller rusler litt i skogen i nærheten tror du?
Jeg hadde kikket etter slik sekk feks: https://www.bergans.com/no/outlet/senja-w-22-viola-light-viola
Den har litt størrelse, men ikke for stor. Og har hoftebelte slik at den sitter godt på og om man pakker litt vekt oppi.
 
Back
Topp