Tips til liten kombivogn/ trille

Vivi

Blir kjent med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er det noen av dere som kan tipse meg om en liten vogn som har både liggedel/bag og sittedel? Den må være enkel å legge sammen og ta liten plass som bagasje.....også at den helst ikke er så dyr ettersom dette er vogn nr 2. :rolleyes:
Vi reiser en del pga familie og vil ha en egen vogn/ trille til reisene som kan brukes fra fødselen av og til barnet er større. Noen som har erfaring med en sånn type vogn og kan anbefale en? :)
 
Er det noen av dere som kan tipse meg om en liten vogn som har både liggedel/bag og sittedel? Den må være enkel å legge sammen og ta liten plass som bagasje.....også at den helst ikke er så dyr ettersom dette er vogn nr 2. :rolleyes:
Vi reiser en del pga familie og vil ha en egen vogn/ trille til reisene som kan brukes fra fødselen av og til barnet er større. Noen som har erfaring med en sånn type vogn og kan anbefale en? :)

Liker veldig godt babyjogger City mini gt. Den kan faktisk trille på grus. Den nyeste modellen er mest fancy og har nok litt bedre demping, ellers finnes det mange brukte på finn. :)
Men om den er billig nok vet jeg jo ikke da, men den vil hvertfall vare hele vognperioden som ekstra trille. Man har jo feks disse som blir bittesmå og kan tas med på fly, feks babyzen yoyo, men har du et litt stort barn i 1-2årsalder vil hen neppe sove veldig godt i en så liten trille.
 
Liker veldig godt babyjogger City mini gt. Den kan faktisk trille på grus. Den nyeste modellen er mest fancy og har nok litt bedre demping, ellers finnes det mange brukte på finn. :)
Men om den er billig nok vet jeg jo ikke da, men den vil hvertfall vare hele vognperioden som ekstra trille. Man har jo feks disse som blir bittesmå og kan tas med på fly, feks babyzen yoyo, men har du et litt stort barn i 1-2årsalder vil hen neppe sove veldig godt i en så liten trille.
Tusen takk for tips, setter stor pris på det! :) Skal sjekke ut begge vognene du nevner :Heartred
 
Vi var veldig glade i bugaboo bee og brukte denne siste gang på ferie da barnet var 3,5 år gammelt. Var i dyreparken, og da var det godt å ha med en vogn til slitne små ben. Den opplevde vi som lang i ryggen selv om den er liten og nett. Du kan ha den begge veier og vi synes den var veldig god å trille! Blir helt flat og jeg mener det finnes en mykbag til den også, slik at den kan brukes til de minste. ☺️
 
Jeg har kjøpt Britax B-Motion Plus 4 som jeg gleder meg til å bruke :) er godt nok bare sportsdel, men pakkes lett sammen, tar ikke unødvendig med plass og jeg tror kanskje man kan kjøpe bagdel til den :) de er på tilbud nå hmmm må sjekke mailen eller prøve å huske kanskje det var Siljes et eller annet (3000 kr hvis jeh husker riktig)
 
Vi er også veldig fornøyd med babyjogger city mini gt! Kjempe god å trille og kan brukes lenge. Sønnen min tok den i bruk når han var ca 4 måneder. Til denne babyen har jeg fått gratis fin babybag til den på Finn og gleder meg til å ha liten nett bagvogn :)
 
Har hørt veldig mye bra om Bugaboo Ant og Bugaboo Bee, men har ikke erfaring med dem selv. Vet heller ikke hvor de ligger i pris, men det kan jo være verdt å sjekke ut :)
 
Jeg kjøpte meg nå en bugaboo ant som nummer to vogn. Har en donkey fra før. Men trenger en liten vogn til når vi skal reise og i butikker ect. Har bare en leaf og skal ha to voksne 3 barn og en hund i bur. Da er det ikke mye plass til en vogn også.
 
Back
Topp