Tips til lindring av tenner?

Dask

Flørter med forumet
Hei. Jeg har ikke vært her inne før men nå trenger jeg skikkelig hjelp. Gutten min har vært skikkelig grinete natt til i dag og i hele dag, og nå når vi la han gren han. En sånn smerte grining. Hører at han faktisk har vondt. Lurer på om det er tennene så smørte på sånn bedøvelsesgreie, men han fortsatte å grine. Noen som har noen andre tips? Kan man gi paracet?

Ja, han spiser på alt. ente jeg kjente noe i sted når jeg smørte han i munnen. Får helt vondt av han når jeg hører at han har skikkelig vondt. Takk for tilbakemeldingen

Hvis du kjøper sånn nett til å putte frukt oppi er det også veldig godt for de å gnage på [:)] litt gøyere å tygge lenge når det kommer smak utav . [:D]

Tok du av skallet på druene?

ORIGINAL: Josle

ORIGINAL: *Carina*

Hvis du kjøper sånn nett til å putte frukt oppi er det også veldig godt for de å gnage på [:)] litt gøyere å tygge lenge når det kommer smak utav . [:D]

sånn prøvde vi for første gang i dag, og hun syns det var kjempestas! putter druer i. Myyye kliss, men pytt sann[;)] tror det hjalp veldig på kløen!

Pyttsann ja !hehe jeg har til og med hatt banan i . det var namnam det [:)] vaska det bare fort etterpå så gikk det greit [:)]

sånn prøvde vi for første gang i dag, og hun syns det var kjempestas! putter druer i. Myyye kliss, men pytt sann[;)] tror det hjalp veldig på kløen!

Pyttsann ja !hehe jeg har til og med hatt banan i . det var namnam det [:)] vaska det bare fort etterpå så gikk det greit [:)]

ja, må vel det... ser for meg at posene blir fort brune[:'(] æææsj!
i morgen skal vi prøve med epler[:D]

Hehehe,ja det gjorde den ! men fikk det bort igjen [:)]
Epler er veldig populært her ;D

Kald våt klut var det beste eldstejenta kunne få da hun fikk tenner.
Lillesnuppa har fått to tenner siden lørdag, og hun ville ikke bite på noe da. Virket som det var så sårt at det ble verre av å gnage...

ORIGINAL: *gullet*

Kald våt klut var det beste eldstejenta kunne få da hun fikk tenner.
Lillesnuppa har fått to tenner siden lørdag, og hun ville ikke bite på noe da. Virket som det var så sårt at det ble verre av å gnage...

Her ville ikke lillegutt heller ha noe hardt å gnage på . fikk ikke lov til å ta inn fingrene engang å kjenne i munnen hans. da gjorde han alt han kunne for å få de ut igjen .

her funka ikke dentinox i det hele tatt hjalp kun å pusse litt på gommene med kaldt vann :)

Jeg har most banan og pære sammen og fryst det i isterningsbrett. Får plass til to sånne terninger i Baby Safe Feeder'en. Men hun er ikke så interessert i den ennå. Håper det gir seg fort for gutten din. [:)]

Rugspiredråper funker her:) Fås kjøpt på helsekosten og funka kjempe bra! Dentinox eller biteringer funker ikke her...
Funker formange andretingogså.. blant annet hoste.. :)

ORIGINAL: FrkLettpåtå

ORIGINAL: Ditten89

Rugspiredråper funker her:) Fås kjøpt på helsekosten og funka kjempe bra! Dentinox eller biteringer funker ikke her...
Funker formange andretingogså.. blant annet hoste.. :)

Er dette noe du har blitt anbefalt av helsesøster eller noen andre?

Di på helsekosten .. Ho brukte det sjøl på sine barnoghun viste meg et skriv der det stod at barnet kunne bruke det

Back
Topp