Tips til kule applications til iPhone

zarafina

Elsker forumet
Noen som har noen must haves, eller noen som bare er kule å ha`?

Talking Tom cat
Angry birds

Takk for tips[:)]
Fler???

Hipstamatic - utrolig kule bilder [:D]

fins det apps som gjør at du kan klappe også piper mobilen .. hvor enn du har lagt den fra deg? [8D]

ORIGINAL: TonjeJenta

fins det apps som gjør at du kan klappe også piper mobilen .. hvor enn du har lagt den fra deg? [8D]

Jupp, du kan plystre, rope, stønne, ja what ever liksom.[8D]
"Wherephone"!

ORIGINAL: Jadasåneida Nisse

"Wherephone"!

HERLIG!!! Har min iphone liggende her.. bare venter på microsim.. og nekter å taste på den før jeg har det.

ORIGINAL: Jadasåneida Nisse

"Wherephone"!

HERLIG!!! Har min iphone liggende her.. bare venter på microsim.. og nekter å taste på den før jeg har det.

Men da driver vel den telfonen å piper hele tiden da? Hvordan vet den at man leter etter den liksom[8D]

dytter..

ShopShop - handleliste[:)]
Matprat - middagstips[:)]

1881 for iPhone..
Mobilbank
Angry Birds (heeeeeekta)

Og for ungene finnes jo hundrevis av spill og.. Kan fargelegge Dora, bildelotto osv..

til små barn.........sound touch lite[;)] for litt større, gjerne gutter: star wars lightsaber

cut the rope

fruit ninja

p4

ikea katalogen

posten sporing

opplysningen 1881

gule sider

hvordan slette apps?

ORIGINAL: nuttis

hvordan slette apps?

trykka på x en..fikk det til

Itillegg til mange gode forslag her så liker jeg å ha valutakalkulator, transelator og spillet 'the impossible quiz'[:)]

Back
Topp