tips til kostyme

nancy drew

Forumet er livet
Jeg trenger noen tips til hva jeg kan ta på småen når de skal ha karneval i barnehagen... Har ikke all verdens med penger fortiden så det må være billig...  Han er 10mnd

Skal forresten på jobb selv den dagen så sleng på noen forslag til meg og...

dytter

ORIGINAL: nancy drew

dytter

hvis han har en drakt, så kan han være fotballspiller...[;)]

minien min skal ha karnevald i barnehagen i morra... hu skal ha ein gammal kjole etter meg når eg va lita... så hun skal være sommerpike... vil ikke kjøpe "drakt" til henne i år .. hu er 17 mnd

Ansiktsmaling med hue som passer til temaet? Mye som kan fikses med litt nål og tråd.

ORIGINAL: chl

minien min skal ha karnevald i barnehagen i morra... hu skal ha ein gammal kjole etter meg når eg va lita... så hun skal være sommerpike... vil ikke kjøpe "drakt" til henne i år .. hu er 17 mnd

har lurt litt på din versjon om å kle han ut som en prinsesse for kan få tak i kjole, men det er vel kanskje litt teit å kle en gutt ut som en jente. Sambo er i hverfall i mot det...

ORIGINAL: Myrna

Ansiktsmaling med hue som passer til temaet? Mye som kan fikses med litt nål og tråd.

hadde håpt å unngå annsiktsmaling han har en tendens til å reagere på vaskeprodukter og jeg tror også at det vil bli et utrolig grisete greier når han gnir seg i annsikte...

Kanskje når han er eldre

vi og har det. jeg tok en grønn sparkebukse og sydde lapper på den med store sting og flettet en hale som jeg knøt på [:D]

et lite troll [:)]

ORIGINAL: lene78

lik farge på body og strømpebukse, samt en hale på - så blir han en katt e.l.
kanskje lage noen ører av papp - har du en bøyle f.eks kan du lime på den.

ja den kan jeg greie å få til[:)] mulig det blir en mørkeblå katt men det gjør ikke noe

Back
Topp