Tips til kommende mødre....

MissX

Flørter med forumet
Det er jo så mye snakk om amming... og ammepress.....
Jeg slet litt med å få i gang ammingen... også siden sønnen min hadde gullsot så skulle han ha en del mat... da ville dei sette akupunktur får å få igang melkeproduksjonen. 4 timer etter på hadde jeg sprenkte brøst[;)] så det anbefaler jeg virkelig!!! Dei gjør det på sjukhuset... i allefall her i Ålesund.

Takk for tipset!!
De driver med akupuntur der jeg skal ligge etter fødselen også vet jeg, så da får de sette i gang å stikke hvis jeg ikke får noe dreis på amminga [:)]

Et annet tips ang amming!
IKKE ha så mye besøk de første dagene du kommer hjem! Jeg holdt på å miste melka pga stress. Lucas får nå mme i tillegg, og melka begynner så smått å komme tilbake igjen.
Så selv om du er skikkelig selskapssjuk ta deg god tid med å komme i gjenge med ammingen. Det er noe annet å være hjemme å amme i forhold til på sykehuset. Å vær ikke redd for å hive ut gjestene! [;)]

ORIGINAL: alena

Det er jo så mye snakk om amming... og ammepress.....
Jeg slet litt med å få i gang ammingen... også siden sønnen min hadde gullsot så skulle han ha en del mat... da ville dei sette akupunktur får å få igang melkeproduksjonen. 4 timer etter på hadde jeg sprenkte brøst[;)] så det anbefaler jeg virkelig!!! Dei gjør det på sjukhuset... i allefall her i Ålesund.

vet du om de på føden også setter modningsakupunktur for å få fødsel igang.skal selv føde der i begynnelsen av mars..

lillemolla
vet du om de på føden også setter modningsakupunktur for å få fødsel igang.skal selv føde der i begynnelsen av mars..

Hei.. Det vet ikke e... men mange av jordmødrene setter akupunktur.. og det kan jo hjelpe mot det meste. så sikkert. E fikk for rygg smert og kvalme under fødselen....

takk for tips! Som en (forhåpentligvis) blivende mor suger jeg til meg alt jeg trenger av informasjon!

Skulle jeg bli gravid så vil jeg føde på Volda sykehus - vet ikke om de har akupunktur jeg... men det skulle jeg ha god tid å finne ut av om det skulle lykkes for meg...

Back
Topp