Tips til klessoppbevaring

Gulltopp

Gift med forumet
Jeg har etterhvert ryddet bort mye klær, både mammatøy og Marie sitt tøy. Jeg har sett disse eskene p ikea, og er på jakt etter noe lignende. Jeg kommer meg ikke på ikea med det første, er det noen som har sett noe lignende på europris/nille, bohus, jysk, kid eller andre butikker? Evt andre gode tips tilkleslagring?!

her pakker vi ned i platikkkasser med lokk, fordi jeg er redd for mus lettere kommer til i pappeskene. kjøper på europris eller nille : ) har vært helt supert system til nå i hvertfall : ) 

Når man skal legge unna tøy så er det lurt at det er litt lufting(eller at man vakuumpakker så man får ut alt av luft). Så skal man ha plastikkbokser bør det være noen luftehull på de. Vi har kjøpt på europris som det er noen hull på lokket. Kjempegreie[:)] (hadde det ikke vært for musene her også hadde jeg pakket det i pappkasser[;)])

ORIGINAL: tonjeed

her pakker vi ned i platikkkasser med lokk, fordi jeg er redd for mus lettere kommer til i pappeskene. kjøper på europris eller nille : ) har vært helt supert system til nå i hvertfall : ) 
hehe..plast er ingen hinder for mus [;)]

jeg pakker å ned i plasrkasser med lokk og hjul. Så greit å bare trille de

Eller så kan man å putte i en stor plast sekk, sette støvsugeren til å suge ut luften i sekken og teipe. Da tar den mindre plass. Blir vakumpakket [:D]

Vi bruker Hammarplast-kasser fra jysk (billigst der). De er tette, så legger vi klærne i eskene og har de på loftet. Er masse mus og insekter i huset her, så tør ikke ha de i esker som ikke er tette, så da blir det litt dyrere plastkasser. Vil ikke ta fram igjen kasser med masse døde insekter i og div med klær etter snuppene, gardine, duker osv. Men de kassene fungerer utmerket her i hvert fall. Men er jo avhengig av hvor tette en trenger de da.

ORIGINAL: wondergirl

vakum poser til klær..

fås kjøpt på bil tema feks.

ikke så dyre.. lurer på om det var 79,-

de em mye bedre enn eskene.. for da får man sugd ut all luft

billigere å kjøpe en rull med sorte søppelsekker..Pakker bort dyner på den måten. blir så mye mindre [:D]

Biltema er like langt unna som ikea, så det er ikke aktuelt.

Plastkasser er sikkert lurt. Jeg skal lagre de i pax-garderobeskap, så de må passe inn der. De er vel 58 cm dype tror jeg. Noen som har mål på plaskasser fra europris?

Back
Topp