Tips til kalendergaver?

Gæmmis

Elsker forumet
Vet ikke om det finnes en slik tråd fra før, men har dere planlagt å lage pakkekalender? I så fall, hva skal i?

Her har jeg kommet på så langt:
- Ting til lekebutikken/lekekjøkkenet hennes.
- "Smågodt" som rosiner, fikenstenger og et par sjokolader.
- Aktiviteter (lage julekort, male på lerret, bake pepperkaker, skogtur m/niste)
- Små bøker (hun elsker Emma-og Totteseriene fra Gunnila Wolde)
- Hårpynt

Og så tenkte jeg å gå innom butikker som Søstrene Grene osv, og se hva de har. Kan være vanskelig å finne rimelige ting, som ikke er noe skit som kastes etter to dager...

Vi har pakkekalender og den planlegges lenge[:)] Ingenting er helt tilfeldig altså - men nøye vurdert.. jeg hater ræl.....
hver søndag er det en ekstra fin gave(adventsgave). Bøker: emma og thomas er storfavoritt - , deler til brio togsettet og duplo lego er noe vi også har handlet inn allerede.. pakker også inn en pepperkakeform, som symboliserer at vi skal bake pepperkaker, eller juletrepynt fordi dagen er kommet for å pynte treet osv...

Elsker julen - og gleder meg såååå[:)][:D][:D][:D]

Badeskum
Vaskekluter (sånne firkanter som utvider seg i vann [;)])
Fingermaling
Plasterlina

Harald får duplo. Åpna pakkene og pakker inn en og en ting.

Takk for tips[:)]

Flere?

Vi har ofte hatt i småting som ungane treng uansett. Feks sokkar, truser, regnvottar, tannkost, tannkrem. I tillegg har eg hatt litt godteri (stort sett pakka inn det dei likevel får som lørdagsgodt), rosinpakkar, pepperkakeformer, småbilar, dilleting til jenta, vaskekluter med "barnemotiv", refleksbamsar til å henge på barnehagesekken. I fjor fekk eldstemann ein film i pakke på julafta. Då hadde han  litt underholdning utover dagen [:)]

Back
Topp