Tips til julegaver..

Bkno4859262

Blir kjent med forumet
Har ein gutt på 3 år, han har også bursdag i desember.. Så lurer litt på tips til kva eg kan ønske til han?:)
Har masse biler,lastebiler,traktorer..

Har ikkje lyst å berre ønske kle... Har sagt bøker å slik, men trenger tips... Mangen som er litt i bite på kva dei skal ønske til ungane?:/

Min blir 4 i desember.
Men i fjor var Kaptein Sabeltann det store :P

Vi ønsket og han fikk da:
Sabeltannfigurer, Sabeltann skuta, gullmynter og diamanter, skattekiste, Kaptein Sabeltann hatt og frakk..
Eller gikk det i Duplo og togbane :)

I år liker han å leke med lekekjøkken, lekemat, togbane, Duplo, biler, fly og helikopter..

Ellers tips:
*Garasje til bilene
*bilmatte
*fjernstyrt fly (som kjører på gulvet vel og merke) :P
*Brannmann Sam figurer
*Brannmann Sam brannstasjon
*Brannbil

Min blir 3 i januar. Han ønsker seg fjernstyrt helikopter, kaptein sabeltann kostyme, sabeltann skuta og alt med ninjago. Og så liker han godt duplo og bøker.

Rattkjelke/ akebrett
Ski
Sengetøy i f.eks kaptein sabeltann
Cd spiller
Dvd (Karsten og Petra er veldig kjekke)
Trø traktor
Duplo
Togbane

Syns sånn lekekjøkken med masse plastikkmat og tallerkner er en kjempefin og unisex gave egentlig, om han ikke er en skikkelig guttegutt som ikke liker sånt.
Vi tenkte å kjøpe sånn elektrisk bil som barna kan kjøre selv (kommer også med fjernkontroll til foreldre) til samboers sønn, de har faktisk blitt overkommelig i pris :-) Forutsetter kanskje at man bor i et område det det går an å bruke slikt da, og kanskje ikke helt en vintergave men.

sykkel til våren?
tur til dyrepark/legoland/lekeland/badeland til våren eller sommeren, med en liten ting som passer dit nå?
Vi prøver å tenke ut ting som trengs i løpet av det neste året, så vi slipper å kjøpe mye utenom bursdag og jul

Har ønskt litt ting til romme hans..
Men har liksom lyst å gji han noen han har "lyst" på å liksom..:/
Puzzle spel har eg ønskt
Brannmann sam utstyr
Klær
Bøker
Ting til ikea kjøkknet
Mcqeen ting

Har tenkt å ønske sykkel, men så er d kanskje mangen som synes det kanskje er litt dyre gaver å ønske, så akkuratt det med hvor dyrt er d?:/
Føle eg må tenke på kva han kan ønske, pga pris....
Skal ikkje være lett...

Duplo, lydbok, puslespill, spill som alle kan være med på :)

Hva med oopplevelser da?
Gavekort/årskort på badeland, lekeland osv?

Back
Topp