Tips til jentenavn??

LilleBlome

Glad i forumet
Sambo og jeg satt i går kveld og vurderte jentenavn, og det er sååå vanskelig......
Kan dere komme med noen gode tips? Skal være enkeltnavn og gjerne noe som passer litt sammen med Oliver.[;)]
De vi har tenkt på til nå, som vi er sånn nogenlunde enige om er Sofie, Thea og Lisa, men føler egentlig ikke at dette er det "riktige" navnet...[:)]
Jeg liker best Sofie, mens mannen holder en knapp på Thea.....

HJELP![:D][:D] Forslag ønskes!!

Gratulerer med ei lita jente i magen[:D]

Jeg falt for Anneah en gang jeg så det her inne på BV.
Har tenkt at om vi plutselig skulle få nr 3(!), og det er ei jente, så vil jeg at hun skal hete det [:)]

Jeg er veldig glad i Mali, Alvilde, Sanna, Synne... Og et navn til jeg ikke sier i tilfelle vi får jente neste gang. [:D]

ORIGINAL: SindreSinMamma

ORIGINAL: MammanTeOlai

Jeg er veldig glad i Mali, Alvilde, Sanna, Synne... Og et navn til jeg ikke sier i tilfelle vi får jente neste gang. [:D]

Litt vittig at du sier det. Jeg traff ei venninne i dag som er gravid og ble det en jente skulle hun hete Mali + at bestevenninna hennes heter Alvilde[;)]

Så gøy! Hadde blitt Mali her hadde det ikke vært for etternavnet til samboeren. [:)]

ORIGINAL: SindreSinMamma

Veldig fine navn dere har der da[:)]
Jeg liker Elise, Sara, Nora, Oda, Maia/Maja, Kaia/Kaja, Anna, Amanda, Tiril, Hermine og Fiona[:)]

[;)][:)]

Lotta og Oliver..[;)] hehe

men det perfekte må være Oliver og Ariel[:D] jepp, det synes jeg!

Ååå...det er jo så mange herlige jentenavn!![:D][:D]

Julie, Rebecca, Veronica, Ida, Emma, Ylva, Elise, Maylinn, Christine, Silje, Camilla, Mille!

Lykke til med valget![:D]

Jeg tror at jenta vår skal hete Julie eller Anna[:)] Hvis jeg får viljen min da[;)]

Maaange fine navn her, altså![:D]
Vi har nieser som heter Ella, Tuva, Lotta og Mille, så de navnene er ikke aktuelle. Liker også Olivia, men som du sier Thejohan, så kræsjer det litt med Oliver, liksom..[;)]
Har også snakket om Bella, men vet ikke om sambo er helt med på den...
Må si jeg heller ganske mot Sofie, men er fremdeles usikker....
Pine, ikke lett altså!![;)][:D]

ORIGINAL: Loo

Lotta og Oliver..[;)] hehe

men det perfekte må være Oliver og Ariel[:D] jepp, det synes jeg!

Helt klart Ariel ja;) værdens fineste jentenavn:)

Gratulerer med jente i magen[:)]
Jeg liker navnene Nora, Amalie, Ella, Martine, Anna, Emilie, Sofie, Julie og Amanda bla.[:D]

Back
Topp