Tips til jente navn?

S_C

Elsker forumet
Heisann..[:)]

Er det noen som har noen tips til jente navn?
Eg sliter veldig, de eg liker er liksom så veldig poppis navn, og vil ikke at halve klassen hennes skal ha samme navnet som jenta mi, visst dere skjønner?[;)]
Vi hadde gutte navnet klart, men så blir det en jente og da ble det vanskelig.
Så er sambo fra Colombia og da vil vi kanskje ha ett navn som kan brukes i utlandet og, eller 2 navn der det ene er litt spansk. (men ikke nødvendisvis, kan være helt Nordisk og)
F.eks Thea Mirabella (men så er Thea VELDIG poppis) [&:]
(så liker eg Tirill, men sambo er ikke helt enig)

Arg, vanskelig dette. Hjelp!

Tar gjerne i mot tips til nydelige jente navn.[:D]

Jeg trur jeg skal kalle min jente for Alexandra.. Syns det er et veldig fint navn, og det kan brukes i alle land. [;)]

Ja, vi har det i tankene, men så er eg litt redd vi en gang skal få en gutt, for liker Alexander veldig godt.[;)]

Skal ikke være lett.[:)]

Hvis det skulle vise seg å ligge en jente i magen min imorgen vil vi gå for navnet Amalie eller Sofie..men jeg tror Amalie er ganske bombe sikkert[:)]

hva med jacquline,(uttales som shakklin) jeg synes det er kjempe fint og litt tøft jentenavn som man ikke hører hver dag[:D]så synes jeg Charlene og Charlin er veldeg fint..

ORIGINAL: gulasj

hva med jacquline,(uttales som shakklin) jeg synes det er kjempe fint og litt tøft jentenavn som man ikke hører hver dag[:D]så synes jeg Charlene og Charlin er veldeg fint..

Charlene heter jeg [;)] Er veldig fornøyd med å hete det også, siden ikke så mange heter det.. [:)]

Jeg skulle kalle min unge for Una Michelle, men det blir en liten gutt :P

Hei

Hvis vi hadde fått ei jente skulle hun mest sansynlig, hete Emilie. Men, nå ser det ut som vi får en en gutt.

Michelle er sååå nydelig...og Ariana

Oida, her var det kommet mange gode forslag. [:D]

Back
Topp