Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, en spør man om velstekt avslører jeg meg Og det øsnker jeg ikke enda.Kan du inte äta biff om den är välstekt ?
jo, men da vil jeg avsløre meg he he Jeg spiser alltid blodig biff..Berre seie at du vil ha godt steikt i dag?! Ik være enn det..
Nei da! Seie de e lenge sida du spiste godt steikt biffjo, men da vil jeg avsløre meg he he Jeg spiser alltid blodig biff..
Den kan funke takkHm.. Si at du har vært litt dårlig i magen/lett matforgiftet nettopp og helst vil være på den trygge siden? Så sikrer du deg også for kommentarer om oppblåst mage/mye luft hvis du plages med det
ywDen kan funke takk
Googlet dette da jeg mente man gjorde sånn med spekemat . Da stod det st selv om biffen var fryst så var det skadelig..?Forresten.... Man kan vel spise blodig biff om den har vært frosset i flere døgn? Det er vel toxoplasmose man er redd for her, og toxoplasmose dør ved frysing ved -18 grader i noen dager
Fra nettdoktor.no :
Gravide som ikke har vært smittet før eller som ikke vet om de har vært smittet kan ta noen enkle forholdsregler for å redusere smitterisikoen. Parasitten drepes av koking, steking, frysing og vasking med kokende vann.
Mør biff med en Amarone vinSykt lyst på en god biff nå!! Må bare vente noen måneder godt stekt er ikke like godt !!
Mmmmmm ♡Mør biff med en Amarone vin