Tips til hjemmelaget gavekort?

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Jeg skal lage gavekort til min kjære i bursdagsgave, men har litt idétørke.. Noen som har spenstige forslag? Det skal altså være ting jeg kan gjøre for ham... [:D]

Fotpleie
Massasje

Hva er det han liker da?

Er ikke vits i å lage et på massasje om han hater å bli tatt på liksom[8D]

Ja, massasje må vel være med, selv om han får det minst en gang for uka nå også.. [8D] Kan jo skrive "60 minutter kroppsmassasje", for eksempel. [:)]

ORIGINAL: Destiny85

Hva er det han liker da?

Er ikke vits i å lage et på massasje om han hater å bli tatt på liksom[8D]

Han liker det meste.. Hehe. Veldig veldig allsidig. Så alle forslag mottas med takk! [:D]

Vaske bilen

intime aktiviteter... må tilpasse tilbud etter hva dere liker, så kommer ikke med forslag ;)

...

syns nesten det er vanskelig å komme med forslag siden folk er så forskjellige :)

ORIGINAL: Luthien05

Vaske bilen

intime aktiviteter... må tilpasse tilbud etter hva dere liker, så kommer ikke med forslag ;)

...

syns nesten det er vanskelig å komme med forslag siden folk er så forskjellige :)

Neeeida, bare bra med forslag, smått og stort! Jeg siler jo ut det som ikke passer! [:D]

Høytlesing av erotisk novelle[;)]

ORIGINAL: Ramta

Høytlesing av erotisk novelle[;)]

Hehehe, mange bra forslag! Takk takk, keep them coming! [:D]

noe han liker p gjøre som ikke du gjør - som du kan værme på sånn for en gangs skyld eller noe ;P

ORIGINAL: Annicken

noe han liker p gjøre som ikke du gjør - som du kan værme på sånn for en gangs skyld eller noe ;P

Bra forslag det! Men så er vi så like vettu.. Liker stort sett de samme tingene. Hm... Nå er jeg fantasiløs gitt. [8|]

Jeg laget et sånt gavekort-hefte til sambo til bursdagen hans[:D]
Noen av de jeg hadde var favorittmiddagen hans, en hel kveld med kun det HAN vil se på tv,
se en film naken (under dyna da!)[:D][X(], massasje, mja.. også noen sånne.. intime[:-]

Jeg hadde satt pris på gavekort hvor det sto at samboer sto opp med barna 3 helger på rad. Nå så har vi en sovemorgen hver i helgen.

Tusen takk for tips! Jeg burde kanskje ventet med et slikt gavekort til vi ikke er fullt så nyforelsket. Hehe. Vanskelig å komme på noe som ikke er "hverdags". [8D] Men flere bra tips her som jeg kan bruke. [:)]

Back
Topp