Tips til grillmat ?

bebe

Forumet er livet
Blir mye grilling fremover.... og jeg trenger noen tips til hva jeg kan grille og ikke minst tilbehør... føler jeg serverer det samme om og omigjen...  Så trenger sårt noen nye tips/ideer... [;)]

Help ! [:D]

Indrefilet av svin. Gjerne marinert. Helgrilles......... MMMMmmmmmmmmm!!!! Serveres med hjemmelaget potetsalat og en frisk salat med pinjekjerner og soltørkede tomater og kanskje litt fetaost på toppen!

Indrefilet av svin...fiskespyd, annet grillspyd med kjøtt/scampi/sopp/paprika..
Ananasringer som tilbehør kan grilles...

PØLSER!!! Hehe....ikke mye hjelp i meg dessverre, er ikke veldig oppfinnsom selv!

Synes det er veldig godt med pastasalat til. Har spist med lei av potetsalat for lenge siden... Så er det kommet noen nye pommes crisp på coop, som kun tar 5 min i ovnen. Er knall gode.

Lager pastasalaten slik(helst dagen før, blir best etter en dag i kjøla)

1 pk bogskinke
1 boks mais
1 purre
1 paprika
Masse pastasløyfer
1 boks rømme
1 pk majones
Krydre masse med aromat og gastromat

Tacoschnitzler spiser vi hele tiden.. Men det har jeg ikke funnet i Norge enda[8|]

ta mais opp i alluminiumsfolie,hakk opp litt kinesisk hvitløk å hiv oppi og ett par smørklatter..så pakker u folien sammen å setter den på grillen[8D][8D]

flintstek,laks i folie

hmm.. kommer ikke på noe spennende grillmat i farten, men har en deeeilig salat som jeg pleier å lage til.

Tomatsalat.
Tomater (så mange du ønsker)
1 rødløk
1 pk ruccolasalat
revet moussarellaost
salt
pepper
olje

bland sammen alle grønnsakene og ost.
rett før servering tar du salt, pepper og olje på og blander i. Må smakes til[:)]

Ska se om eg kommer på mer[:)]

Grilla feta med litt olivenolje og tomatskiver i folie..Mmmmmmm....
Og så fylte champignoner med bacon, løk og litt chilli[:D][:D]

Grillspyd med marinert kylling, løk , champ, cherrytomat...
Og hjemmelaga soppstuing med masse hvitløk da!!!Nam nam....

Og så grønnsakspakker...Det er nam nam det og[:D]

Vi bruker mye
-grillspyd
-indre/ytre filet
-MÅ HA MAIS PURE`
-tatizi

Jaises så mye godt her da... [8D]... Tusen tusen takk for mangen fine grilltips og tilbehør og oppskrifter... Nam nam ... tennene løper i vann her nå ... *ler*

ORIGINAL: bebe

Jaises så mye godt her da... [8D]... Tusen tusen takk for mangen fine grilltips og tilbehør og oppskrifter... Nam nam ... tennene løper i vann her nå ... *ler*

hehe.. ble litt sulten av å lese denne tråden jah[8D][:D]

Back
Topp