Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Blir mye grilling fremover.... og jeg trenger noen tips til hva jeg kan grille og ikke minst tilbehør... føler jeg serverer det samme om og omigjen... Så trenger sårt noen nye tips/ideer... [;)]
Indrefilet av svin. Gjerne marinert. Helgrilles......... MMMMmmmmmmmmm!!!! Serveres med hjemmelaget potetsalat og en frisk salat med pinjekjerner og soltørkede tomater og kanskje litt fetaost på toppen!
Synes det er veldig godt med pastasalat til. Har spist med lei av potetsalat for lenge siden... Så er det kommet noen nye pommes crisp på coop, som kun tar 5 min i ovnen. Er knall gode.
Lager pastasalaten slik(helst dagen før, blir best etter en dag i kjøla)
1 pk bogskinke
1 boks mais
1 purre
1 paprika
Masse pastasløyfer
1 boks rømme
1 pk majones
Krydre masse med aromat og gastromat
ta mais opp i alluminiumsfolie,hakk opp litt kinesisk hvitløk å hiv oppi og ett par smørklatter..så pakker u folien sammen å setter den på grillen[8D][8D]
Jaises så mye godt her da... [8D]... Tusen tusen takk for mangen fine grilltips og tilbehør og oppskrifter... Nam nam ... tennene løper i vann her nå ... *ler*
Jaises så mye godt her da... [8D]... Tusen tusen takk for mangen fine grilltips og tilbehør og oppskrifter... Nam nam ... tennene løper i vann her nå ... *ler*
hehe.. ble litt sulten av å lese denne tråden jah[8D][:D]