Tips til gode truser?

Akimdai

Elsker forumet
Himmelbarn
Skuddårsspirene 2024
Haaater truser som gnager og lager «bulker» i sidene :hilarious:
Har jo nå lagt litt på meg så trusene jeg har brukt før blir bare feil, selv om jeg har gått opp i størrelse. Er lite stretch i de, så passer ikke så godt lenger.
Liker typen med brasiliansk modell, typ at det ikke dekker hele rumpa og er lav i livet.

Noen som har tips til gode truser med mye stretch sånn at jeg ikke blir bulkete? :laughing002
Gjerne som kan bestilles på nett.

Jeg har bare kjøpt de samme trusene som jeg vanligvis bruker i en størrelse større. Det er ikke brasilianske da så da er de jo ikke aktuelle men jeg bestiller fra HM. Kjøper mine i 10 pakk som kun selges på nett til en billig penge :wtf:

Jeg har bare kjøpt de samme trusene som jeg vanligvis bruker i en størrelse større. Det er ikke brasilianske da så da er de jo ikke aktuelle men jeg bestiller fra HM. Kjøper mine i 10 pakk som kun selges på nett til en billig penge :wtf:
Enig! De som kun kan kjøpes på nett fra HM er faktisk overraskende digge hele veien. Også etterpå! Men liker ikke de med sånn blondekant så velger de uten, for jeg synes den kanten gnager hehe :)

Enig! De som kun kan kjøpes på nett fra HM er faktisk overraskende digge hele veien. Også etterpå! Men liker ikke de med sånn blondekant så velger de uten, for jeg synes den kanten gnager hehe :)
Samme her, eller det går mest på at jeg ikke liker blonder men så gnager de også så her er det plain svart uten sløyfer eller annet dill dall. På den måten kan alle vaskes samtidig og på 60 grader uten at jeg er redd for misfarging eller at de kan bli ødelagt :wtf:

Back
Topp