Tips til gode spisesteder i Oslo

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Vi skal på we love the 90's neste helg. Noen som har gode tips til hvor vi kan spise først? Hotellet vårt ligger rett ved Aker brygge ;-)

Cafe Sara, Ali Baba på Grønland, Trikkestallen :)

Jeg like Yayas veldig godt:) Den i Vika er rett ved Aker brygge

Yayas er fantastisk!

Kommer an på hva dere vil spise ;) kan uansett anbefale escalon og Beachclub på akerbrygge. Generelt i Oslo anbefaler jeg yayas, mother India (Bislett) og maaemo (2 stjerner i Mich.) oro bar og grill er også knallbra!

Kommer an på hva dere vil spise ;) kan uansett anbefale escalon og Beachclub på akerbrygge. Generelt i Oslo anbefaler jeg yayas, mother India (Bislett) og maaemo (2 stjerner i Mich.) oro bar og grill er også knallbra!
Escalaon er nydelig! Mye mat for pengene ved å bestille meny :)

Lille Saigon på Grünerløkka er også å anbefale fantastisk Vietnamesisk mat. 120 kr for hovedrett. De har to avdelinger, en ved Youngstorget også, ikke så sjarmerende interiør. .men kommer an på hva du er ute etter. Den ved Birkelunden trikke holdeplass er hyggelig :) ferske og crispy vårruller. Fantastiske retter. Og rimelig :)

Eksisterer Habibis enda? For der var det god mat og atmosfære :)

Husker ikke hvor den lå, er 12 år siden..,

Eksisterer Habibis enda? For der var det god mat og atmosfære :)

Husker ikke hvor den lå, er 12 år siden..,
Nei, den bygningen er revet. Men man kan få veldig god mat på Cafe Sara og Ali Baba, og så er det noen gode libanesiske spisesteder ved rockefeller :)

Back
Topp