Tips til gode og varme vinterluer og votter

Reima! :) Har brukt det og aldri opplevd at eldste har vært kald på henda. Men didrikssons har rykte på seg for å være bra, jeg har dog testet didrikssonsvotter (vintervotter) og synes ikke de var varme, da var faktisk eldste kald på henda noen ganger i barnehagen.

Men alt med vanntett og pustende skall, og ull eller annet tilsvarende inni, er bra. Går også å kjøpe ullvotter, og ha skallvotter utenpå.

MEn reima har jeg som sagt erfaring med at holder ord, jeg har endel Reimaluer jeg er fornøyd med.

Kivat luer og tynne ullvotter og reima vintervotter brukes her.
Har både halslue og vanlig lue fra kivat. Enste som passer hodet hans :p

Vi har vintervotter fra merket Vill på andre året. Kjempefornøyd! Er også velsignet med en mamma/mormor som strikker og tover votter til barna. Tovavotter er fantastisk!

Hestra votter er favoritten her når det er skikkelig kaldt. Men isbjørn virker og veldig gode. Liker godt kivat sine luer

Reima :)

Vi har Kivat ull luer og Reima votter med ull.

Reima holdt både 2 åringen og 6 åringen varm på hytta i fjor. -25 grader.

Det virker som mange sverger til Reima. Var innom en babyshop her om dagen, men syns de hadde lite utvalg. Noen som vet hvor man finner bra utvalg i Oslo?

Janus eller reima lue, reima eller hestra votter. Noen med erfaring med pop sine vinterhansker?

Back
Topp