Tips til gode leggerutiner?

Mama1

Andre møte med forumet
Er det noen som har noen gode råd til hvordan vi skal få babyen vår på 5.mnd til å sovne uten puppen. Vi har prøvd å legge henne uten, men det resulterer bare i mye gråting! Er det noen som har noen gode forslag?

Det er bare noen få dager siden vi klarte å legge minsten uten sutring og melk.
Vi gir Emma grøt som sist måltid, så koser vi og leker litt. Deretter legger jeg henne i senga før hun begynner å sutre etter søvn. har da dimma lys så hun fortsatt kan se meg, så tar det ikke lange tia før hun begynner å bli trøtt. Tar da lyset av helt og blir der til hun sovner. (noen ganger trenger hun å kjenne hånda mi for å sovne også) jeg må også passe på at hun ikke mister smokken hun er avhengi av før hun sovner helt.
Men jeg bruker MME så det har kanskje noe å si (jeg vet ikke jeg)

Beklager for et kanskje litt dårlig råd, men det er det som funker her. hehe

Pysj, og stell - holde i tannbørsten sin (hu har ikke tenner) men hu skjønner at når hu får tannbørsten så er det snart natta. Også er det melk i senga. vi natta og at hu må sove. Snuppa har sovi på sitt eget rom siden slutten av juli. Å det funker så bra. Første nettene var helt j.... Følsesmessig for meg, søvnkvaliteten har blitt mye bedre for oss alle 3. Hu våkner at at jeg feks hoster, vekkeklokka eller telefonen ringer når hu sover på samme rom som oss.

Back
Topp