Tips til gode kremer

Mammamalene

Blir kjent med forumet
Hei damer.

I dag er jeg 30+4 uker på vei. Har begynt å tenke på sykehusbaggen og ting generelt som trengs før den lille kommer. Amme bh, amme innlegg og salver på kjøpes inn. Tenkte høre med dere om dere hadde noen tips ? Noen som har testet ut produktene fra Lykkelig som liten ? Flere skryter av dem så vurderer prøve de selv:) Håper dere har det fint i denne julestriden.

www.malenefossum.com

Har såvidt begynt på sjukehusbagen sjølv, dette er det eg har tenkt på;
Har fått tips om at vide, svarte joggebukser er gull verdt pga all blødningen, samt truser man ikkje er altfor 'knytta til'.. Med mindre man har veldig lyst å bruke nettingtrusene på sjukehuset då ;)
Lipsyl pga tørr sjukehusluft, og god fuktighetskrem., og andre toalettsaker.
Mobil med lader, muligens også kamera
Morgenkåpe og tøfler
Energidrikk og lett, energirik mat til fødselen :)
Helsekort!

Har såvidt begynt på sjukehusbagen sjølv, dette er det eg har tenkt på;
Har fått tips om at vide, svarte joggebukser er gull verdt pga all blødningen, samt truser man ikkje er altfor 'knytta til'.. Med mindre man har veldig lyst å bruke nettingtrusene på sjukehuset då ;)
Lipsyl pga tørr sjukehusluft, og god fuktighetskrem., og andre toalettsaker.
Mobil med lader, muligens også kamera
Morgenkåpe og tøfler
Energidrikk og lett, energirik mat til fødselen :)
Helsekort!

Nettingtruser var faktisk helt ok å bruke, om ikke fantastisk! Er så store bind (bleier) en bruker første døgnet uansett at en ikke får plass til de i egne truser xsmile5:p:D Og så er det bare å kaste de etter bruk, enkelt og greit ;)

Jeg har kjøpt stoor nattbukse til bleie rumpa. Brystvorte kremen, små flasker med shampo, balsam og lotion pluss håndsprit. Reise Tannkost og Tannkrem :) kjøpte ny bag/veske og Toalett mappe også. Så har jeg singletter som jeg tenker å vippe puppene ut av for å amme. (De litt lange fra h&m) ammebh venter jeg med, har hørt størrelsen på puppene kan endre seg. Blant annet.

Jeg har kjøpt stoor nattbukse til bleie rumpa. Brystvorte kremen, små flasker med shampo, balsam og lotion pluss håndsprit. Reise Tannkost og Tannkrem :) kjøpte ny bag/veske og Toalett mappe også. Så har jeg singletter som jeg tenker å vippe puppene ut av for å amme. (De litt lange fra h&m) ammebh venter jeg med, har hørt størrelsen på puppene kan endre seg. Blant annet.
De singlettene du har kjøpt, er det ammesingletter eller er det vanlige som du bare tenker å dra ned under puppen? :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Back
Topp