Tips til gode bøker til ei som ikke er så glad i lese bøker?

Jeg har lånt et helt halvt år på biblioteket, sammen med monstermenneske. Det blir min sommerlektyre.

Men jeg kan anbefale noen bøker:
Karin Fossum:
De Gales Hus
Jeg kan se i mørket

Cecilia Ahern:
Ps, jeg elsker deg

Paulo Coelho
Veronika vil dø

Alle disse bøkene har virkelig dratt meg helt ut av denne verden vi lever i. De Gales Hus har jeg lest 5 ganger. Det er noe med den, og forfatterstemmer til Karin Fossum som fullstendig Bergtar meg.

Jeg har lånt et helt halvt år på biblioteket, sammen med monstermenneske. Det blir min sommerlektyre.

Men jeg kan anbefale noen bøker:
Karin Fossum:
De Gales Hus
Jeg kan se i mørket

Cecilia Ahern:
Ps, jeg elsker deg

Paulo Coelho
Veronika vil dø

Alle disse bøkene har virkelig dratt meg helt ut av denne verden vi lever i. De Gales Hus har jeg lest 5 ganger. Det er noe med den, og forfatterstemmer til Karin Fossum som fullstendig Bergtar meg.

Veldig fan av Karin Fossum jeg også, tror jeg har lest alt av henne. Hun går så inn i menneskets psyke. Moren til samboeren min jobbet faktisk sammen med henne på Dikemark, så ikke så rart hun er flink til å skrive om mennesker sånn.

Jeg skrev bokrapport om henne og Evas Øye i 6. klasse husker jeg :)

Fifty shades bøkene :p

Ser du sikkert har fått nok tips, men må bare få nevne "Den lange marsjen" av Stephen King. Forholdsvis kort, lettlest og en historie som bare drar deg inn. Mulig du finner den med forfatternavnet Richard Bachman, han skrev boken med pseudonym. Min absolutte favorittbok, har lest den sikkert femten ganger. :)

Jeg er heller ikke så god/glad i å lese. Men det er myyye lettere med bøker i ark appen :) Når jeg får det på telefon er det mye lettere å lese enn å lese i en bok.
Har lest fifty shades og eragon nå :)

Back
Topp