Tips til gode bøker til ei som ikke er så glad i lese bøker?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Jeg er langt i fra noe leseløve, og klarer ikke å slappe av med en bok. Men jeg har så lyst til å kunne slappe av med en bok når jeg skal ut å reise som til syden, på flyturer osv. og eventuelt hjemme også. Jeg har prøvd mange ganger før, men nå vil jeg prøve igjen. Det må være bøker som gjør at jeg ikke klarer å legge den fra meg. Setter stor pris på gode tips! :-)

Anbefaler deg Et helt halvt år. Den er lettlest til tross for at den er lang. Tok meg under 24 timer å lese den, klarte ikke å legge den ifra meg når jeg hadde passert de 50 første sidene :)

Jeg er langt i fra noe leseløve, og klarer ikke å slappe av med en bok. Men jeg har så lyst til å kunne slappe av med en bok når jeg skal ut å reise som til syden, på flyturer osv. og eventuelt hjemme også. Jeg har prøvd mange ganger før, men nå vil jeg prøve igjen. Det må være bøker som gjør at jeg ikke klarer å legge den fra meg. Setter stor pris på gode tips! :)
Alt fra Jo Nesbø!
Harry Potter er også meget bra selv for voksne :)

Anbefaler deg Et helt halvt år. Den er lettlest til tross for at den er lang. Tok meg under 24 timer å lese den, klarte ikke å legge den ifra meg når jeg hadde passert de 50 første sidene :)
Har hørt mye bra om den boka så den skal prøve å lese. Har så lyst til å se filmen, men tror jeg skal prøve å lese boka først :-)

Alt fra Jo Nesbø!
Harry Potter er også meget bra selv for voksne :)
Signerer denne!

Vil også legge til Kate Morton sin første bok (husker ikke hva den heter nå!) Og det meste av Mary Higgins Clark.

Hva slags sjanger liker du? Liker du thrillere og spenning på tv, eller krim, eller kjærlighet? Eller humor? For liker du humor, er kanskje 100 åringen som hoppet ut av et vindu og rømte fin! :)

Signerer denne!

Vil også legge til Kate Morton sin første bok (husker ikke hva den heter nå!) Og det meste av Mary Higgins Clark.

Hva slags sjanger liker du? Liker du thrillere og spenning på tv, eller krim, eller kjærlighet? Eller humor? For liker du humor, er kanskje 100 åringen som hoppet ut av et vindu og rømte fin! :)
Liker veldig godt thrillere og spenning, litt krim og kjærlighet :-) Så det er noe i de sjangerene jeg kunne tenke meg :-)

Back
Topp