Tips til god tvillingvogn?

JuliJente89

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Vi skal kjøpe tvillingvogn men aner ikke hva som er bra eller ikke, var på barnas hus og der hadde de både bugaboo og emmaljunga, vi vurderer emmaljunga, men vet ikke hva som er best:p
 
Vi skal kjøpe tvillingvogn men aner ikke hva som er bra eller ikke, var på barnas hus og der hadde de både bugaboo og emmaljunga, vi vurderer emmaljunga, men vet ikke hva som er best:p
Bugaboo har gode vogner, og det har Emmaljunga også. Men jeg syns de er så innmari tunge!

Jeg ville valgt Baby jogger city mini double. Den er superlett, enkel å bruke, enkel å legge sammen.. Men jeg bor i byen. Om du triller mye på grus og skogsstier, så må du kanskje ha mer fjering og et mer solid understell.
 
Har selv hatt Bumbleride Indie til ett barn, og den samme finnes til tvillinger; Bumbleride Indie Twin. Den ser helt identisk ut, bare dobbel. Vi var veldig fornøyde med den vogna i enkel, utrolig mye for pengene!
 
Vi skal kjøpe tvillingvogn men aner ikke hva som er bra eller ikke, var på barnas hus og der hadde de både bugaboo og emmaljunga, vi vurderer emmaljunga, men vet ikke hva som er best:p
Vi har kjøpt Mountain buggy duet.
Har skjønt det slik at Emmaljunga sin er ganske stor og tar mye plass i bil/ vanskelig å få inn dører osv. Har kun erfaring med Emmaljunga enkel.
 
Vi har kjøpt Mountain buggy duet.
Har skjønt det slik at Emmaljunga sin er ganske stor og tar mye plass i bil/ vanskelig å få inn dører osv. Har kun erfaring med Emmaljunga enkel.
Det vil jeg og tro kan bli et problem med emmaljunga. Har en enkle selv, og den i seg selv er jo gedigen.
Jeg har et tvillingpar i bhg til ungen som har Buggabo tvillingvognen, og den ser utrolig grei ut altså!
 
Takk for tips:) bor ikke midt i byen så greit med en vogn som er allsidig:) men skal sjekke forslagene her:)
 
Jeg kjøpte brukt tfk, har ikke prøvd enda men den virker veldig god og lett å trille!
 
Har selv hatt Bumbleride Indie til ett barn, og den samme finnes til tvillinger; Bumbleride Indie Twin. Den ser helt identisk ut, bare dobbel. Vi var veldig fornøyde med den vogna i enkel, utrolig mye for pengene!
Må signere denne! Vi hadde bumbleride indie twin til våre to første tette, og den er fantastisk! :) vi var mange vennepar med doble vogner og vår var uten tvil best. Slås sammen med en bevegelse, har super fjæring til alle underlag, er smalest og lettest i klassen, er trygg og solid og sittedelene er lange med gode kalesjer. Elsket den vogna! Eneste den ikke har er håndbrems, om man foretrekker det.
 
Må signere denne! Vi hadde bumbleride indie twin til våre to første tette, og den er fantastisk! :) vi var mange vennepar med doble vogner og vår var uten tvil best. Slås sammen med en bevegelse, har super fjæring til alle underlag, er smalest og lettest i klassen, er trygg og solid og sittedelene er lange med gode kalesjer. Elsket den vogna! Eneste den ikke har er håndbrems, om man foretrekker det.
Ja, den er virkelig god altså! Det er rart den ikke er mer både kjent og populær :)
 
Takk for tips:) bor ikke midt i byen så greit med en vogn som er allsidig:) men skal sjekke forslagene her:)

Vil anbefale tfk sine tvillingvogner. Der kan du ha en bag, multi x, som gjør at du kan ha barna vendt mot deg når de vil se litt mer. Kan brukes fra nyfødt til 12-18 mnd ca ogsp går du over til de andre sittedelen som er forovervendt. Disse vognene er lette å trille og manøvrere, og hallo håndbrems som er digg med bare en unge, men helt konge npr du plutselig har 20kg+med ettåringer i vogna :)

Det finnes to ulike bager til den, men den som heter multi x er den hvor madrassen kan tas ut og ryggen heves.
https://www.barnashus.no/tfk-twin-a...-6s9X4rXj4421c9d8H1Zu83xM4yLwVPwaAoNUEALw_wcB
 
Hvor får man kjøpt denne bunbleride?:) eller prøvd den?
Den tror jeg kanskje kun fås på nettbutikker. Det gjorde man iallfall da jeg kjøpte min. Du får sikkert opp noen treff hvis du googler Bumbleride Indie Twin
 
Mål dørene dine, både utgangsdør og dører inne. Sjekk at vogna du vurderer går gjennom med litt klaring.
 
Mål dørene dine, både utgangsdør og dører inne. Sjekk at vogna du vurderer går gjennom med litt klaring.
Må ha vogna i bilen hele tiden, bor i 2 etasje i en firemannsbolig med ikke morsomme trapper så den Må stå nede :p blir spennende å se hvordan vi får det til:)
 
Må ha vogna i bilen hele tiden, bor i 2 etasje i en firemannsbolig med ikke morsomme trapper så den Må stå nede :p blir spennende å se hvordan vi får det til:)
Men du skal ha med vogna inn på legekontor, i huset til venner etc. Så lurt å måle uansett.
 
Men du skal ha med vogna inn på legekontor, i huset til venner etc. Så lurt å måle uansett.
Hahaha ja tenker ikke så langt jeg :p herregud :p ja må måle, er jo helt ny med det så tenkte så langt som st den skulle vøre hjemme. Ganske sikker på emmaljunga går igjen dører da den er 73,5 cm bred. Men skal måle litt her og der:D
 
Vi har kjøpt Emmaljunga dobbel viking som søskenvogn, ikke tatt den i bruk enda men som du skriver den er 73,5 cm så den skal gå gjenom di fleste dører.
 
Takk for tips:) bor ikke midt i byen så greit med en vogn som er allsidig:) men skal sjekke forslagene her:)

Da anbefaler jeg emmaljunga double viking med terrenghjul :) vi har det på enkeltvognen vår og er strålende fornøyd. Kommer seg fram overalt. Grus, asfalt, snø, jordvei. Null problem. Så vi blir å gå for emmaljunga som søskenvogn :)
Om du bor i Vestfold kan jeg tipse om at barnas hus i Tønsberg har fått inn double viktig som utstillingsmodel, med terrenghjul.
 
Har jo tvillinger selv, og har sett noen tvillingvogner.

Jeg har bugaboo donkey twin og jeg kommer meg inn stort sett overalt. Har kommet inn i alle heiser og de fleste butikker. Er noen dører jeg ikke har kommet inn i, men det tror jeg ikke en enkeltvogn heller ville klart..

Jeg ville sett en del på hvordan du skal slå opp og ned vogna og frakte barna opp og ned trappene. Bor selv i 2. Etasje her.

Vårt understell står under trappa i trappehuset her, og så bærer jeg en og en tvilling i bagen sin opp og ned. De sover i bagene inne på dagtid foreløpig :)

Vet ikke helt åssen jeg skal gjøre det når jeg begynner med Sportsdel..

Bare ser for meg om jeg måtte slå opp og ned understellet samtidig som jeg har to babyer som kanskje ikke er helt samarbeidsvillige alene..

Så ja, trillekomfort er absolutt viktig, men for meg er en enkel (og lett) vogn alfa omega for at jeg i det hele tatt kommer meg ut om dagene.
 
Back
Topp