Tips til god strømpebukse

Isla

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Oktoberlykke2020❤
For en med gravidmage?

Kjøpte strømpebukse, både tynn og tykk, på hm. Men det var en heller dårligere opplevelse å ha på. Siger ned hele tiden. Er en str m men kjøpte str l. Å den er for kort å siger bare.

Noen plasser der man kan bestille en god strømpebukse som sitter og har litt kvalitet?

Ønsker litt erfaring her da vi skal bort og jeg trenger en god vare fort :)

Jeg kjøpte nettopp en på Vero Moda, tykk kvalitet med fleece på innsiden. Nå har jeg brukt den mye allerede og vasket den ett par ganger,og den har holdt seg like fin. Sitter godt.

Jeg kjøpte nettopp en på Vero Moda, tykk kvalitet med fleece på innsiden. Nå har jeg brukt den mye allerede og vasket den ett par ganger,og den har holdt seg like fin. Sitter godt.

Sjekker ut :)

Åh nei, så nå at det var for gravidmage du ville ha :wideyed: Beklager, gikk glipp av den delen tidligere :-p Den sitter uansett godt da, så mulig den funker for gravidmage også?

Jeg likte best HM sine (kjøpte den str jeg er) i tykke og Lindex sine tynne.

Og var ganske oppgitt over strømpebuksene generelt helt til noen snille forumdamer informerte meg om at de to stripene skal være foran og ikke bak [emoji85]

Jeg har også kjøpt de fra H&M. Kjøpt M siden jeg bruker M. På meg siger de ikke, og de sitter perfekt. Jeg tror du faktisk må prøve litt hva som passer for deg, for dette er like forskjellig som bleiemerker på unger, det handler om passform!

Åh nei, så nå at det var for gravidmage du ville ha :wideyed: Beklager, gikk glipp av den delen tidligere :p Den sitter uansett godt da, så mulig den funker for gravidmage også?

Ja fant da ingen for gravide ;) Det er ikke så mange å velge mellom på nett ser jeg.

Jeg likte best HM sine (kjøpte den str jeg er) i tykke og Lindex sine tynne.

Og var ganske oppgitt over strømpebuksene generelt helt til noen snille forumdamer informerte meg om at de to stripene skal være foran og ikke bak [emoji85]

Skal de to stripene være foran?? :) Da må jeg prøve å se om det bli noe bedre. Jeg vet jeg hadde de to stripene bak for det så sååå teit ut :)

Skal de to stripene være foran?? :) Da må jeg prøve å se om det bli noe bedre. Jeg vet jeg hadde de to stripene bak for det så sååå teit ut :)

Jepp!
Stripene skal være på magen [emoji85]
Jeg hadde hata strømpebukser i flere uker før noen fortalte meg at jeg hadde dem på bak-fram [emoji23]

Jepp!
Stripene skal være på magen [emoji85]
Jeg hadde hata strømpebukser i flere uker før noen fortalte meg at jeg hadde dem på bak-fram [emoji23]

Da er vel kanskje løsningen nærmere enn først antatt :D

Ja fant da ingen for gravide ;) Det er ikke så mange å velge mellom på nett ser jeg.

Nei, det er ikke mye av sånt. Prøvde hm sine for gravide, men de satt ikke godt, så jeg har bare brukt vanlige strømpebukser i mine svangerskap. Kjøpte bare litt større enn jeg vanligvis bruker :-p

Back
Topp