tips til god madrass til sprinkelsengen

vårmamma89

Flørter med forumet
Må kjøpe madrass snart og har sett litt på wonderland sin fibermadrass, noen med erfaring? Tenker også å se på jensen og svane sine og på jysk. Madrassen skal jo vere ganske fast og den bør kunne vaskes på 60 grader. Hvilken er best? Pris har liten betydning for meg, fått sengen så kan godt bruke en del på madrassen.. :)

Jeg lurer på det samme! ser også at det er noen gode alternativer på barnas hus... men det er en jungel av valg det der og..

Jeg kjøpte en Dreamland madrass i babybutikk. Den er vendbar, med en babyside og en småbarn side. Kostet litt da...
Er i noe skum. Og vaskbart trekk.:-)

Kjøper kanskje noe liknende nå også. Minste får beholde madrassen sin. :-)

Vi kjøpte denne fra Jysk:
http://jysk.no/soverom/madrasser/barnemadrass-gold-f40-60x120-dreamzone

Den kan vaskes på 60 grader, inneholder sånn type skum som er anbefalt for småbarn, er miljø- og helsemerket med: Certipur, Oeko-Tex, og har 25 års garanti :)
Takk! Da skal jeg ta turen til jysk å sjekke den ut :) kan innsiden vaskes på noen måte eller bare trekket? Så at jensen og svanemadrassene kan vaskes eller skylles i dusjen, kan jo vere litt greit?

Takk! Da skal jeg ta turen til jysk å sjekke den ut :) kan innsiden vaskes på noen måte eller bare trekket? Så at jensen og svanemadrassene kan vaskes eller skylles i dusjen, kan jo vere litt greit?

Har forstått det sånn at selve madrassen kan vaskes ja, for de som ikke kan det står det at ikke kan vaskes på nettsiden til Jysk :) Vi kjøpte to stk. tynne madrassbeskyttere også. De kan vaskes på 90 grader.

Jeg kjøpte en Dreamland madrass i babybutikk. Den er vendbar, med en babyside og en småbarn side. Kostet litt da...
Er i noe skum. Og vaskbart trekk.:-)

Kjøper kanskje noe liknende nå også. Minste får beholde madrassen sin. :-)

Tror det er denne vi også har. Står Träumeland på. (Drømmeland på tysk, antar jeg :P) den skulle visst være ganske bra, fikk jeg høre.

Tror det er denne vi også har. Står Träumeland på. (Drømmeland på tysk, antar jeg :p) den skulle visst være ganske bra, fikk jeg høre.
Det kan nok være den samme ja! :-)
Vi er veldig fornøyd med vår iallfall. :-)
Betalte vel rundt 1400 kr på tilbud.

Back
Topp