Tips til god babyfotograf i Bergen?

MammaentilAiden

Gift med forumet
Jeg har sååå lyst til å ta Aiden med til fotografen for å få tatt noen fine bilder jeg kan bruke som takkekort. :)Er helt forelsket i det vesle nurket mitt og knipser og knipser med mobilen, men føler ikke at bildene jeg tar blir noe gode på grunn av kvaliteten på kameraet i en kombinasjon med mitt manglende fotograferingstalent... Han vokser fra meg før jeg rekker å blunke, og jeg har så lyst til å forevige det lille nusselige babyfjeset hans :)

Setter kjempestor pris på anbefalinger av fotografer til babyfotografering i Bergen! :)

Reimers har gratis babyfotografering ut mai :) Dvs at fotograferingen er gratis også betaler man kun for de bildene man ønsker :) vi var på onsdag, og de er super proffe og tok masse fine bilder både alene og sammen med meg :)

Ellers har vi vært til en privat person som hadde tilbud på fotografering, og hun var veldig rimelig i fht veldig mange andre. Hun har studio hjemme og leverte bildene på CD bare en uke etter fotografering. Jeg synes hun tok mange fine bilder ifht prisen. Du finner siden hennes ved å søke Fotograf Christine Eilertsen på det stedet vi ikke snakker om :) Ellers kan jeg anbefale Fairytale foto som er et alternativ mellom disse to :) hun finner du også mer info på det stedet :)

Kan også nevne at hun Christine leverer bildene uten vannverket og rettighet til å kunne bruke bildene akkurat slik du vil. Dvs at du kan bestille bildene på fotoknudsen i ønsket str og antall uten at du "kopierer" bildet :) her vet jeg faktisk ikke hva de to andre gjør, men det kan jo du sjekke opp i :)

Kan også nevne at hun Christine leverer bildene uten vannverket og rettighet til å kunne bruke bildene akkurat slik du vil. Dvs at du kan bestille bildene på fotoknudsen i ønsket str og antall uten at du "kopierer" bildet :) her vet jeg faktisk ikke hva de to andre gjør, men det kan jo du sjekke opp i :)
Fairytale foto har vi brukt med storebror. Da fikk vi bildene på cd og fremkalte slik som vi ville selv:)

Tusen takk for gode tips!! Har tatt kontakt med Christine Eilertsen. Hvis hun ikke har mulighet, kontakter jeg Fairytale foto. Begge så veldig bra ut!! Grunnen til at jeg ikke kan benytte meg at Reimers, er at jeg er i Odda i hele mai, skal ikke tilbake før i beg av juni. Men, åh,nå gleder jeg meg til å få tatt bildene!! :D

Vi var hos Reimers med storebror da han var baby, og vi kommer ikke til å gå dit igjen. Denne gangen vil jeg velge en fotograf som gir oss lov til å velge de bildene vi selv vil ha og ikke en som tvinger oss til å kjøpe et stygt lite album. Er forstørrelser til å ha på veggen vi er ute etter.

Tror jeg må sjekke ut Fairytale foto :)

Skjønner hva du mener. Det beste er å få frihet til å velge ut fra de beste bildene og kunne bruke dem som man selv vil. :)

Back
Topp