~Stjernemor~
Elsker forumet
Sambo fyller halvrundt år i mai.
Så kjør på med gavetips for jeg er rimelig blank her......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Stjernemor~
Sambo fyller halvrundt år i mai.
ORIGINAL: *LiLLa*
jean paul gaultier por homme....[:)]
ORIGINAL: Susseline2
Hva med at han kan stå opp m AK en helg[8|] Det hadde vært en gave som kunne vært til nytte for deg[8D][;)]
ORIGINAL: Alicia85
verktøy??mannfolk elsker jo det..[8|]
hmmm vanskeli sånt[:)]
Hva med at han kan stå opp m AK en helg[8|] Det hadde vært en gave som kunne vært til nytte for deg[8D][;)]
Hehe, ikke dumt det nei[;)]
Huff, jeg giddr ikke krangle mer med an om dette med å stå opp. Så jeg må bare finne meg i at sånn er det her. Jeg må alltid tå opp, og han trenger aldri det...... Ikke når jeg er syk en gang....
ORIGINAL: Dollface™
Hehe, ikke dumt det nei[;)]
Huff, jeg giddr ikke krangle mer med an om dette med å stå opp. Så jeg må bare finne meg i at sånn er det her. Jeg må alltid tå opp, og han trenger aldri det...... Ikke når jeg er syk en gang....
da hadde gaven min vært "En helg alene med guttungen - bare for gutter!!"
Så kunne du reist av gårde og latt de to kose seg en heeeeeeel helg sammen... det er vel gave det! [:D]
ORIGINAL: titath
noen fine solbriller som han kan ha i bilen...
smbo skal få det i bursdagsgave i år, han har hatt de samme solbrillene siden 97, de er fine, men endel slitt....