Tips til gave til sambo

~Stjernemor~

Elsker forumet
Sambo fyller halvrundt år i mai.

Så kjør på med gavetips for jeg er rimelig blank her......

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Sambo fyller halvrundt år i mai.

Så kjør på med gavetips for jeg er rimelig blank her......

har han noen hobbyer eller?

verktøy??mannfolk elsker jo det..[8|]
hmmm vanskeli sånt[:)]

ORIGINAL: *LiLLa*

jean paul gaultier por homme....[:)]

Ja, jeg sitter og tenker på en parfyme jeg kan kjøpe fra AK.

ORIGINAL: Susseline2

Hva med at han kan stå opp m AK en helg[8|] Det hadde vært en gave som kunne vært til  nytte for deg[8D][;)]

Hehe, ikke dumt det nei[;)]
Huff, jeg giddr ikke krangle mer med an om dette med å stå opp. Så jeg må bare finne meg i at sånn er det her. Jeg må alltid tå opp, og han trenger aldri det...... Ikke når jeg er syk en gang....

En piknikktur? En "alene hjemme kveld bare dere to?" med middag og romantikk[;)]

ORIGINAL: Alicia85

verktøy??mannfolk elsker jo det..[8|]
hmmm vanskeli sånt[:)]

Har lite peiling på sånt. Men et gavekort kanskje?

Hva med at han kan stå opp m AK en helg[8|] Det hadde vært en gave som kunne vært til  nytte for deg[8D][;)]

Huff, jeg giddr ikke krangle mer med an om dette med å stå opp. Så jeg må bare finne meg i at sånn er det her. Jeg må alltid tå opp, og han trenger aldri det...... Ikke når jeg er syk en gang....

da hadde gaven min vært "En helg alene med guttungen - bare for gutter!!"
Så kunne du reist av gårde og latt de to kose seg en heeeeeeel helg sammen... det er vel gave det! [:D]

ORIGINAL: Dollface™

da hadde gaven min vært "En helg alene med guttungen - bare for gutter!!"
Så kunne du reist av gårde og latt de to kose seg en heeeeeeel helg sammen... det er vel gave det! [:D]

Hehehehehe....[:D]
Han hadde blitt sur og sagt at et var jo han som skulle reist alene på tur.....

noen fine solbriller som han kan ha i bilen...
smbo skal få det i bursdagsgave i år, han har hatt de samme solbrillene siden 97, de er fine, men endel slitt....

Jeg var inne på Lookfantastic.com og kjøpte en gavepakke med shampoo, balsam og hårpaste til han fra AK[;)]
Så da er en gave i boks.

ORIGINAL: titath

noen fine solbriller som han kan ha i bilen...
smbo skal få det i bursdagsgave i år, han har hatt de samme solbrillene siden 97, de er fine, men endel slitt....

Problemet er at sambo bruker briller fra før[8D][;)] ville sett rimelig teit ut med solbriller oppå brillene[:D][8D]

Back
Topp