Tips til fyll til pavlova

Oline V2

Gift med forumet
som man får kjøpt på søndagsåpen butikk, side alle bærene som var kjøpt inn har fått skjegg...

Hvis det ikke er ferske bær å få tak i på søndagsåpen butikk, kan du jo prøve en boks med hermetisk fersken som du deler opp :)

Sånn fruktcoctail på boks er også veldig godt på. Ellers bør det vel være litt frukt tilgjengelig på en sånn butikk, så hvis de har noe som ser fristende ut hadde jeg tatt det med hjem og prøvd! :D

Scrappycat skrev:
Hvis det ikke er ferske bær å få tak i på søndagsåpen butikk, kan du jo prøve en boks med hermetisk fersken som du deler opp :)

Sånn fruktcoctail på boks er også veldig godt på. Ellers bør det vel være litt frukt tilgjengelig på en sånn butikk, så hvis de har noe som ser fristende ut hadde jeg tatt det med hjem og prøvd! :D

Takk for tips.
Av hermetikk: er fersken det beste?

Må ha litt konkrete tips. Skal sende mannen på handling, og han fungerer best med handleliste...
Har en del bananer her hjemme, ser for meg at det kan være godt på. Evt sammen med litt raspet sjokolade eller sjokoladepletter.

Hermetisk fruktcoctail eller jordbær og kiwi i skiver :D

Odin*s Mamma skrev:
Hermetisk fruktcoctail eller jordbær og kiwi i skiver :D

Takk for tips :)

Kiwi var jo veldig smart. Det er jo så friskt og godt.

Kiwi og banan f.eks. Men det som er VELDIG godt er en blanding av frosne bær som du tiner og rører sammen med sukker, det lager moren min ofte, og alltid helt nydeligemoticon Da får gjestene ta bærblandingen på selv, fra en skål ved siden av kaken.

Hermetisk frukt syns jeg smaker dr**t! Det ville jeg aldri brukt på Pavlova.

Men er det ikke noe frukt å få tak i som ikke har grodd? Melon, kiwi, mango?

Jeg skal lage det idag, og tenkte bruke kiwi og jordbær. Kiwi har de vel, mer usikker på jordbær, blir vel ikke fint å bruke frossen...? Banan ser jeg for meg at blir litt platt? Ville da heller tatt kiwi og sjokolade tror jegemoticon Druer funker vel også fint.

Mimix skrev:
Kiwi og banan f.eks. Men det som er VELDIG godt er en blanding av frosne bær som du tiner og rører sammen med sukker, det lager moren min ofte, og alltid helt nydeligemoticon Da får gjestene ta bærblandingen på selv, fra en skål ved siden av kaken.

Årh, DET hørtes godt ut.

Da sier jeg til mannen at dersom han ikke får tak i friske bær, så får han kjøpe noen frosne.
Takk for tips alle sammen :)

fruktcoctail :)

Mimix skrev:

Genialt tips. (Mente at jeg hadde hørt at det skulle funke med frossen bærblanding, men har aldri fått det servert selv. Så tipset er notert bak øret :)

Back
Topp