Tips til fuktighetskrem til magen?

Alonis

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberfnuggene 2023
Er det noen som har noen gode kremer å foreslå til magen? Ikke for å unngå strekkmerker eller noe, men jeg tror lillegutt vokser litt ekstra om dagen. Synes huden på magen er så strukket og vond på kvelden, skulle gjerne hatt en god og fet krem jeg kunne smørt på for å få det litt behagelig :)
 
Jeg bruker burts bees mama, er utrolig fornøyd! Holder fuktigheten lenge, jeg smører morgen og kveld men hadde helt sikkert holdt med 1 gang om dagen.
 
Jeg bruker burts bees mama, er utrolig fornøyd! Holder fuktigheten lenge, jeg smører morgen og kveld men hadde helt sikkert holdt med 1 gang om dagen.

Jeg bruker også denne! I tillegg smører jeg av og til med mandelolje! Ble anbefalt den av ei som jobba på apoteket:happy:
 
Bruker mandelolje og änglmark sin babylotion om hverandre. Fornøyd med det :)
 
Er det noen som har noen gode kremer å foreslå til magen? Ikke for å unngå strekkmerker eller noe, men jeg tror lillegutt vokser litt ekstra om dagen. Synes huden på magen er så strukket og vond på kvelden, skulle gjerne hatt en god og fet krem jeg kunne smørt på for å få det litt behagelig :)
Canoderm, den lilla store pumpeflasken Får den på resept så sparer en del her
 
Apobase (rød) eller canoderm :)
 
Etter to svangerskap har jeg best erfaringer med;
- HTH uten parfyme
- Dr Greve pleiende bodylotion
Begge disse gjør at huden føles fuktig i 2 dager før jeg trenger å smøre meg igjen

ellers er også bodybutter fra The Body Shop god, men den er så tung å smøre ut synes jeg.
 
Jeg bruker bio oil:D
 
Jeg brukte Mama Bee og body butter fra TBS sist, var fornøyd med begge to. Likte kanskje den første litt bedre siden den er lettere å smøre :) Nå bruker jeg bare diverse fuktighetskremer vi har liggende rundt i huset :rolleyes:
 
Back
Topp