Tips til frieri?

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Okei, alle som er tradisjonelle og mener at mannen burde fri burde se vekk nå. :P

Jeg har nemlig tenkt å fri til mannen min, men jeg vil så gjerne gjøre det på en gøy og minneværdig måte! Også tenkte jeg at- dere er jo noen kreative snupper, så kanskje dere har noen artige tips? :) skal til bulgaria snart, men vet ikke om det er så romantisk og minneværdig. :P

Så om noen har opplevd eller hørt om et skikkelig gøy(og ikke alt for dyrt) frieri så rop ut!:D

Så koselig :D
Slik min mann gjorde det var veldig romantisk :) Vi var i Thailand i to uker i julen 2011, på kvelden et par dager før julaften tok han meg ned til stranda der vi vasset i strandkanten, folk fyrte opp raketter og alt var kjempe romantisk, så dro vi tilbake dit vi bodde, der så vi på flere raketter, så tok han meg i handa og spurte om vi skulle gå en tur, vi gikk langs en sti som førte til et fjell, der det var åpent å vi kunne se raketter, det var også stjernehimmel og ildfluer rundt oss, han spurte meg om vi skulle prøve å fange en av dem, å siden det var sånn passe høyt gress så jeg han ikke når jeg snudde meg, da hadde han gått ned på kne og sto med en ring i en eske, så fridde han.
Såååå romantisk <3

Så koselig :-D

Mitt drømmefrieri består av en planlagt heldag, med frokost, aktiviteter jeg liker, lunsj og avslutning med middag og frieri. Liksom en dag som er planlagt akkurat for meg, med tanke på min personlighet og mine interesser :-) IKke nødvendigvis dyre og fancye ting, men det skal være tydelig at det er meg han har hatt i tankene for denne dagen :-)

Har et familiemedlem som ble fridd til på en koselig og kreativ måte. I forbindelse med en feiring fikk hun et album fra samboeren, hvor det var mange bilder fra forholdet - gode ord og historier osv. Helt til slutt i albummet var det satt inn to gavekort som hun kunne velge mellom. Tror det ene var at de skulle få en valp eller kattunge, og det andre var noe annet hun hadde ønsket seg lenge (spa eller weekendtur eller noe). Men så sto det at hun kunne velge "kvitt eller dobbelt" - hun kunne velge å ikke ta noen av gavekortene, mot å få en ny konvolutt med en overraskelse i. I denne konvolutten kunne hun risikere at det ikke var noen ting, det kunne være noe bedre, eller det kunne være noe annet liksom.. Hun valgte å ta den nye konvolutten - og der var det et bilde av gifteringer og teksten "vil du gifte deg med meg?". Når hun åpnet den gikk han på kne :-) Tror det var veldig fint - spesielt fordi det var så uventet :-)

Så morro :D Jeg fikk ikke lov å fri av mannen min :p Syns det er spennende når det faktisk er damene som frir, for en gangs skyld :D

Vi var i Bulgaria (sunny beach) rett før vi forlovet oss. Han hadde egentlig tenkt å kjøpe ring der nede, også skulle han ta meg med på tur i de heste-vognene som kjørte rundt om kring. Mer enn det vet jeg ikke, men han fant ingen ring han følte var riktig, så da ble det ikke sånn likevel :p (siden du nevnte bulgaria, nevnte jeg den historien :p )

Akkurat på stående fot er jeg ikke særlig kreativ, men regner med det detter inn noen forslag ganske så snart :D

Så spennende!:) har dessverre ingen forslag, men jeg gleder meg til å høre hvordan det gikk når du er kommet så langt!;) lykke til!:)

Så gøy da!! Er dårlig på ideer, men gleder meg til å høre hvordan det blir! :) så romantisk!

Back
Topp