C cloetta Forelsket i forumet 27 Apr 2007 #1 Har noen noe deilig fråtsemat å anbefale som bebisen forhåpentligvis ikke reagerer så på? Ikke taco- pleier å ha det i helgene. Pizza uten løk blir litt tamt[&:] Moussaka eller lasagne... Nei, må ha tips! Hva spiser dere??[:D]
Har noen noe deilig fråtsemat å anbefale som bebisen forhåpentligvis ikke reagerer så på? Ikke taco- pleier å ha det i helgene. Pizza uten løk blir litt tamt[&:] Moussaka eller lasagne... Nei, må ha tips! Hva spiser dere??[:D]
Tante Sofie Gift med forumet 27 Apr 2007 #2 Hva med pitabrød? Og issalat, mais, agurk, tomat, og rømme. Og kanskje kylling i biter. Eller bog-skinke.
Hva med pitabrød? Og issalat, mais, agurk, tomat, og rømme. Og kanskje kylling i biter. Eller bog-skinke.
tipp Forumet er livet 27 Apr 2007 #3 Åååå. Nå fikk jeg lyst å grille...Nam nam[:)] Kanskje svinekjøtt i strimler med en Wok blanding til. det er så godt. Nå fikk jeg litt lyst på det og[8|]
Åååå. Nå fikk jeg lyst å grille...Nam nam[:)] Kanskje svinekjøtt i strimler med en Wok blanding til. det er så godt. Nå fikk jeg litt lyst på det og[8|]
C cloetta Forelsket i forumet 28 Apr 2007 #5 stekte biffstrimler med peppersaus og bearnaise-saus, fløtepoteter og sopp