Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siden vi kjøpte oss hus på Torsdag må vi selge leiligheten vår. På fredag kommer det fotograf og jeg trenger tips! Hvordan få leiligheten til å fremstå best mulig på bildene? Er jo bildene som skal gi folk lyst til å komme på visning!
Grattis [emoji16] Så dere fikk huset [emoji16]
Tja, ikke erfaring på salg her, men jeg tenker det er lurt å rydde vekk så mye som mulig, sånn at det ser renest mulig ut. Alt overflødig bort. Samtidig skal det synes at det bor noen der. Man skal kjenne en atmosfære liksom.
Titte litt på finn kanskje, og se hvordan andre leiligheter er ryddet og stylet?
Om du har bokhyller, fargesortèr de. Rydd vekk det du kan av personlige eiendeler, ikke ha for mye dilldall fremme; de som skal kjøpe vil forestille seg leiligheten i sin stil. Gjerne ha en gjennomgående farge, om ikke i hele leiligheten men i samme rom. Friske urter i potter på kjøkkenbenken, og blomster i stuen er fint. Sengeteppe over sengene. Rene håndklær på badet. Om du har et fint spisebord kan det dekkes for middag, hør med megler om han/hun synes det passer for leiligheten.
Personlige bilder bort
Bort med rot
Ikke for mye møbler
Personlige bilder er vekke. Kjøpt noen nye på IKEA og skal låne av min søster. Rot og møbler har vi for mye av og jeg aner ikke hvor det skal plasseres [emoji30]
Ja for bildene kan det sikkert flyttes på.Har snoket litt på Finn... men føler vi har alt for mye møbler, og ikke minst leker... vi vurderer faktisk leie en stor bil til visningsdagen for å få vekk de overflødige møblene. Når fotografen er der tenker jeg det går Ann å flytte på ting når Bildet skal taes.
Ja for bildene kan det sikkert flyttes på.
Sikkert lurt med ett eller annet sted å oppbevare overflødige møbler.
Når overtar dere huset?
Hvor gjør man av alt det overflødige da? [emoji23] vanskelig det der! Vi har alt for mye [emoji13]
Leie ett lager?Personlige bilder er vekke. Kjøpt noen nye på IKEA og skal låne av min søster. Rot og møbler har vi for mye av og jeg aner ikke hvor det skal plasseres [emoji30]
Vi pakket ned en del i esker - noe ble plassert hos foreldrene mine (de vi ikke føler vi trenger før vi flytter) og noe sto hos naboen. Her var fotografen også god hjelp; flyttet på ting og på pynt som han mente var greit å ha med.Har snoket litt på Finn... men føler vi har alt for mye møbler, og ikke minst leker... vi vurderer faktisk leie en stor bil til visningsdagen for å få vekk de overflødige møblene. Når fotografen er der tenker jeg det går Ann å flytte på ting når Bildet skal taes.