Tips til fotograf i Sandefjord

Magda Green

Elsker forumet
Noen som har tips til fotografer som tar fine bilder av barn i Sandefjord eller omegn?

Og heelst ikke superdyrt!

Er nye her, men nå er det på høy tid med ettårsbildene hvis julegaveønskene til familien skal bli oppfylt!!

[:)]

Fotograf Jørgensen. Eneste jeg kom på i farta, er sikkert mange flere...Ligger i Kongensgate, mot Dronningsgate[:)]

ORIGINAL: CaKa*

Fant disse også.. Aldri hørt om de, men de hadde i alle fall god informasjon om priser å slikt på hjemmesia[:)]
http://www.foksstudio.no/index.html

Har hørt mye bra om foksstudio, kjenner flere som har god erfaring med dem.

Jørgensen er jo flink, men dyr.

Takk for tips. Sjekket hjemmesidene deres på nettet. Synd det ikke står priser på fotograf Jørgensen. Noen som vet hva det ca ligger på ?

Er det første portrettet vårt, men siden hun er 13 mnd gjelder ikke den lave prisen ser det ut som.... synd.

Men gleder meg til å få bilder!!!!

ORIGINAL: MammantilGutt

i Larvik har dem hege mathisen fagfoto.no hun er kjempe flink og jeg syns ikke prisene er så ille er vel 1650 kr for 8 eller 12 bilder i en sånn bok men skift. og hu er kjempe flink[:)]

signerer den her. Hege er veldig flink til å ta bilder, og litt penger må man jo ut med når man skal til fotografen

Hm.. noterer meg alle tips [:D]

eternity.no
hun er utrolig dyktig, var iallefall ganske mye billigere enn de andre i byen tidligere - og superkoselig [:D]
hun har tatt barnebilder for meg og de fleste av mine venninner, samt bryllupsbildene til tre venninner [8D]

ORIGINAL: Katin

Takk for tips. Sjekket hjemmesidene deres på nettet. Synd det ikke står priser på fotograf Jørgensen. Noen som vet hva det ca ligger på ?

Er det første portrettet vårt, men siden hun er 13 mnd gjelder ikke den lave prisen ser det ut som.... synd.

Mener det kostet ca 1800,- for 8 bilder i album
1450,- for 30x40 laminert bilde

ORIGINAL: Johanne Depp

ORIGINAL: Katin

Mener det kostet ca 1800,- for 8 bilder i album
1450,- for 30x40 laminert bilde

Ok! Takk!

Gøy å ha album. Men vi må forstørre et til veggen + ha noen mindre forstørrelser til gaver til besteforeldre etc.. Tror det blir penger av dette jeg gitt, uansett hvor vi tar det....[:)]

Back
Topp