Tips til foto

*ZimileMamma*

Gift med forumet
SKal til fotograf med snuppa om 3 uker, og lurer litt på hva jeg skal ha på henne. Skal ha noen naken bilder, men vil også ha noen andre. Har planer om å ta med englevinger også
Forslag? Noen som evt har bilder de vil vise??

Dytt

Ingen som har bilder fra fotografen??[8|]

Eller tips til hva jeg kan ha på snuppa?

Vi fikk beskjed om å ta med enkle klær. Vi tok med en hvit, helt enkel kjole til noen bilder. Og olabukse med seler og en vanlig rosa t-skjorte uten print til noen andre bilder. Også tok vi noen uten klær. Ble kjempefine bilder !:) Minst mulig stæsj er vel greit, er jo ungen som skal være i fokus :) Men som fotografen vår sa: ta med litt forskjellig, bedre at vi har litt å velge mellom enn at dere står her med ingenting nesten..[:)]

Jeg var hos Fame der de har hvit bakgrunn.
Der fikk jeg beskjed om at KNALLE farger var supert for da kom ungen i fokus. Det var så mange som kom i grå og hvite klær, og dermed måtte de bruke litt fargerike rekvisitter og da var det ikke lenger fokus på ungen...
Så det kommer jo litt an på hva slags fotograf du skal til. Hvis de tar bilder i et "pent" studio så er jo pene klær fint.
Jeg ville tatt med 3 vidt forskjellige antrekk jeg tror jeg. Så har du noe å velge i.

Back
Topp